کد خبر 117481
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
ترافیک سنگین در ورودی شهر تهران

پرشی خودرو: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در ورودی کلانشهر تهران در آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در ورودی کلانشهرها از جمله پایتخت در آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران سنگین گزارش شده است.

 

ترافیک


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش باران در اکثر محورهای استان‌های گیلان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان،‌ اردبیل و آذربایجان شرقی اشاره و از رانندگان درخواست کرد: با توجه به لغزندگی سطح معابر حتما با سرعت مطمئنه در معابر تردد کنند.


وی بازدید از لاستیک خودرو و برف‌پاکن‌ها را با توجه به بارش‌ها مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: لاستیک‌های نامناسب می‌تواند موجب سرخوردگی خودروها در خیابان شود بنابراین بازدید از لاستیک‌ باید در اولویت رانندگان باشد.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: در برخی از محورهای استان‌های چهارمحال و بختیاری، کردستان، زنجان، خوزستان و اصفهان نیز باران می‌بارد؛ همچنین مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید را در برخی از محورهای آذربایجان غربی، زنجان، مرکزی و همدان شاهد هستیم.

منبع: فارس

کد خبر 117481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha