مشکل مسافران نجف‌-تهران برطرف و پرواز انجام شد

پرشین خودرو: مقام مسؤول سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه امروز روز آخر پروازهای طرح اربعین استف گفت: مسافران نجف-تهران تابان‌ایر شب گذشته به علت بدهی این شرکت به فرودگاه نجف با مشکلاتی مواجه شدند که این مشکل برطرف و پرواز انجام شد.

به گزارش پرشین خودرو، پرواز نجف به تهران شب گذشته شرکت هواپیمایی تابان به علت بدهی این شرکت هواپیمایی به فرودگاه نجف با مشکلاتی مواجه شد و مسافران ساعاتی سرگردان شدند.

مسافران این پرواز زمانی که قصد ورود به فرودگاه نجف و عبور از کانتر شرکت هواپیمای تابان را داشتند به آنها اعلام شد اجازه ورود به سالن مسافری را ندارند و باید در محوطه باز فرودگاه منتظر بماند.

 

فرودگاه نجف


ظاهراً شرکت هواپیمایی تابان نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود با فرودگاه خصوصی نجف کم‌کاری کرده بود که همین امر موجب شد‌ مسؤولان این فرودگاه اجازه انجام پروازهای این شرکت هواپیمایی را صادر نکنند.


موضوع را از مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری کردیم.

رضا جعفرزاده در این باره گفت: همه شرکت های هواپیمایی به نسبت ‌بدهی‌هایی بابت انجام پروازها به فرودگاه‌ها دارند اما اغلب شرکت‌های هواپیمایی سعی می‌کنند همیشه این بدهی خود را به فرودگاه‌ها‌ تعیین تکلیف کنند.

وی افزود: پرواز شب گذشته شرکت هواپیمایی تابان نیز به دلیل ‌بدهی ‌به فرودگاه خصوصی نجف، دچار مشکلاتی شد اما سازمان هواپیمایی کشوری ‌بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع، پیگیری‌های لازم را از شرکت تابان و فرودگاه نجف انجام داد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: پس از انجام هماهنگی‌های سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی تابان و فرودگاه نجف، مقرر شد این پرواز برقرار شود و طی تماس تلفنی نیز با مسافران این پرواز صحبت و اطمینان خاطر کردیم که سوار هواپیما شده‌اند.



* امروز آخرین روز پروازهای طرح اربعین حسینی

جعفرزاده با بیان اینکه امسال در پروازهای اربعین با وجود تراکم پروازها تأخیرات خاصی رخ نداد، گفت: فقط دو یا سه مورد تأخیر به علت نقص فنی هواپیما داشتیم و مورد شب گذشته هم به علت وجود بدهی به فرودگاه نجف بود.

وی با بیان اینکه امروز آخرین روز پرواز‌های طرح اربعین حسینی است، اظهار داشت: تعداد پرواز‌های اربعین در تاریخ‌های ۲۰ تا ۳۰ مهر‌ماه بیش از ۱۵۰۰ پرواز خواهد بود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: از روز آینده این پروازها تابع شرایط پروازهای خارجی است.

جعفرزاده با بیان اینکه طرح پرواز‌های اربعین از ۲۰ مهرماه آغاز شد و تا پایان وقت امروز ۳۰ مهرماه‌ادامه دارد، گفت: ‌برای تاریخ‌های 20 تا 30 مهرماه امسال، نرخ بلیت پروازهای تهران ـ نجف ـ تهران و تهران ـ بغداد ـ تهران 2.2 میلیون تومان و نرخ بلیت مشهد ـ نجف ـ مشهد و مشهد ـ بغداد ـ مشهد 2.8 میلیون تومان تعیین شده است، نرخ بلیت سایر شهرستان‌ها هم در مسیرهای نجف و بغداد مشابه نرخ تهران به نجف و بغداد است؛ نرخ بلیت‌های یک‌طرفه در مسیرهای تهران ـ نجف یک میلیون و 100 هزار تومان و در مسیر مشهد ـ نجف یک میلیون و 400 هزار تومان تعیین شده است.

منبع: فارس

کد خبر 117482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha