اختصاص روزانه 60 دستگاه از محصولات ایران خودرو به ناوگان تاکسیرانی

پرشین خودرو: مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد: تا پایان سال روزانه 60 دستگاه از تولیدات ایران خودرو به حوزه تاکسیرانی اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در مراسم امضای تفاهم‌نامه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و آغاز تحویل تاکسی جایگزین با اشاره به آمادگی ایران خودرو برای تحویل 500 دستگاه تاکسی جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه ای که با شهرداری و اتحادیه تاکسیرانی صورت گرفته صورت گرفته امروز بخشی از این تاکسی ها تحویل متقاضیان می شود.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تمامی این 500 دستگاه تاکسی در بازده زمانی 10 تا 15 روز آینده تحویل متقاضیان می شود.

 

تحویل تاکسی



وی همچنین از برنامه ریزی جهت اختصاص روزانه 60 دستگاه از تولیدات ایران خودرو به حوزه تاکسیرانی خبر داد و افزود: بر اساس پیش بینی صورت گرفته تا پایان سال روزانه 60 دستگاه از تولیدات ایران خودرو به حوزه تاکسیرانی اختصاص خواهد یافت و در نظر داریم ادامه این جریان را قوت و قدرت ادامه دهیم.

برنامه جایگزینی تاکسی ها را بر اساس تعهدات اجرایی می کنیم

مدیر عامل ایران خودرو تاکید کرد: ایران خودرو به عنوان یکی از ارگان اصلی در اجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی آمادگی دارد تا برنامه جایگزینی تاکسی ها را بر اساس تعهدات اجرایی نماید.

مقیمی در ادامه از آمادگی ایران خودرو برای تحویل 200 دستگاه مینی بوس خبر داد و گفت: برای تولید و تحویل ون های مورد نیار در ناوگان حمل و نقل عمومی نیز هماهنگی های لازم صورت گرفته و این امکان برای ایران خودرو فراهم گردیده تا حداکثر ظرف 2 ماه آینده این ون ها را تحویل متقاضیان نماید مشروط بر اینکه تامین منابع لازم نیز صورت گیرد.

وی همچنین به برنامه ایران خودرو در حوزه نوسازی و بازسازی اتوبوس ها پرداخت و از آمادگی این شرکت جهت نوسازی روزانه حداقل 10 دستگاه اتوبوس خبر داد و اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته در نظر داریم هفته ای 5 دستگاه اتوبوس جدید را تحویل ناوگان حمل و نقل عمومی دهیم همچنین در بحث نوسازی و بازسازی اتوبوس های موجود نیز این پتانسیل در شرکت ایران خودرو دیزل وجود دارد تا در بخش قوای محرکه، اکسل، گیبرکس و تریم داخلی اتوبوس های فرسوده را بازسازی نماید.

نصب موتور EF7 بر روی ون های تولیدی ایران خودرو

مدیر عامل ایران خودرو همچنین در خصوص نصب موتور EF7 بر روی ون های تولیدی در این شرکت، گفت: به دنبال هماهنگی و مذاکراتی که با شرکت ایپکو و ایران خودرو دیزل صورت گرفت مقرر گردید تا ون دوگانه سوز با موتور EF7 در تولید نماییم که هم اکنون در مراحل تست قرار دارند اما این روند نیازمند انجام تعهدات شهرداری در پشتیبانی از این تولیدات دارد.

 

تاکسی



مقیمی تاکید کرد: ایران خودرو مصمم است تفاهم نامه هایی را که در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی منعقد نموده را اجرایی نماید.

وی همچنین در خصوص اظهارات اخیر رئیس کل بانک مرکزی در خصوص فشل بودن صنعت خودرو گفت : به این مساله اعتقادی ندارم، اگر این صنعت در کشور وجود نداشته باشد حداقل 20 میلیارد دلار برای تامین نیارمندی های بازار این صنعت باید ارز از کشور خارج شود بنابراین باید همت داشته باشیم تا مسائل و مشکلات را حل کنیم.

به گزارش پرشین خودرو، امروز طی مراسمی که با حضور مدیرعامل ایران خودرو ، معاون وزیر کشور، مدیرعامل شرکت بهنیه سازی مصرف سوخت و جمعی از مدیران در بخش تاکسیرانی و شهری برگزار شد، کلید تعدادی از تاکسی های جایگزین تحویل متقاضیان شد.

کد خبر 117496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha