هیولای تاریکی در زیر نقاب تویوتا هایلوکس + تصاویر

پرشین خودرو: خودروی پیکاپ تویوتا هایلوکس از سوی تیونرهای محلی خود، یک بروزرسانی بزرگ ظاهری در قالب بسته "Black Bison" دریافت کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، والد اینترنشنال ( Wald International ) معروف به گاومیش سیاه، تیونر ژاپنی الاصل است که به ندرت محصولات خود را به زبان انگلیسی رسانه‌ای می‌کند و آخرین اخبارهای بدست آمده از سوی این شرکت، گویای این است که والد در آخرین پروژه کاری خود "تویوتا هایلوکس" را هدف قرار داده و با ارائه یک کیت اختصاصی بدنه، این خودروی پیکاپ ژاپنی را تبدیل به یک سرباز زره پوش و بیشتر از همه تبدیل به یک هیولای تاریکی کرده است.

 

تویوتا هایلوکس



هرچند والد اینترنشنال تقویت خودروهای مختلفی در کارنامه خود دارد و پیش از این هم دیگر محصولات خودروسازان ژاپنی بویژه محصولات دو کمپانی خودروسازی تویوتا و لکسوس را با تغییراتی شگفت انگیز همراه کرده است.

 

تویوتا هایلوکس



در رابطه با طراحی خودرو چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد، زیرا تیونر ژاپنی "والد اینترنشنال" خودروی پیکاپ تویوتا هایلوکس را به یک شاهکار در دنیای تیونینگ بدنه تبدیل کرده است و همانطور که می‌بینید، طراحی خشن اتومبیل باعث شده تا جذابیت فاصله گرفته از خودروهای پیکاپ به این برند کاری تویوتا برگردد.

 

تویوتا هایلوکس



در این زمینه می‌توان به چراغ‌های پیشانی تاریک، مجموعه سپر کاملا جدید با اصلاح مجرای ورود هوا و قالب گیری ورودی های بزرگ در اطراف سپر، لوگوی مشکی رنگ تویوتا، رینگ‌های بزرگ 22 اینچی، چراغ‌های تاریک عقب، اصلاح سپر عقب اتومبیل، شیشه‌های دودی، کاپوتی حجیم با قالب گیری 2 هود بزرگ بر روی آن و همچنین نصب یک اگزوز جدید با خروجی سه قلو در اطراف بدنه و زیر رکاب یا پلکان ورودی اتومبیل اشاره داشت که در کنار تغییرات ریز و درشت اتومبیل باعث شده تا این خودرو تبدیل به یک هیولای واقعی در صنعت خودروسازی شود که می‌توانید جزییات بیشتر آن را در تصاویر شاهد باشید.

 

تویوتا هایلوکس



متاسفانه برخلاف ظاهر اتومبیل، تیونر مذکور هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با تقویت پیشرانه ارائه نکرده است، پس می‌توان نتیجه گرفت که هیچگونه تغییری بر روی پیشرانه اتومبیل ایجاد نشده است و تویوتا هایلوکس با موتورهای استاندارد خود، ولی با یک نقاب جدید کار خود را دنبال خواهد کرد.

کد خبر 117527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    بهترین ماشین دنیا