رونمایی از ابرخودروی الکتریکی اسپرت «جگوار» در پلی استیشن4!

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی جگوار به تازگی از ابرخودروی الکتریکی اسپرت خود موسوم به جگوار ویژن گرن توریسمو کوپه در یک بازی ویدئویی برای کنسول پلی استیشن ۴ رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، این خودرو اسپرت الکتریکی کوپه جگوار ۱۰۲۰ اسب بخار قدرت دارد و می‌تواند در کمتر از دو ثانیه از سرعت صفر به ۹۶.۵ کیلومتر برسد اما علاقه‌مندان تنها می‌توانند از آن در پلی‌استیشن ۴ استفاده کنند.

شرکت جگوار اخیرا بازی ویدئویی توسعه داده است که طی آن علاقه‌مندان می‌توانند از ماه نوامبر(ماه آینده) این بازی را در کنسول بازی پلی‌استیشن ۴(PS ۴) استفاده کنند. خودروی اسپرت الکتریکی مذکور بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت داشته و حداکثر سرعت آن بیش از ۲۰۰ مایل در ساعت (بیش از ۳۲۱ کیلومتر در ساعت) است. در واقع این اقدام یک طرح مفهومی برای ابرخودروی الکتریکی آتی این خودروساز انگلیسی است که در قالب یک بازی ویدئویی ارائه شده است.

 

جگوار



این شرکت خودروی الکتریکی مذکور را یک "ابرخودرو"(hypercar) توصیف کرده است که از موتور ۷۵۰ کیلووات با قدرت بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار نیرو می‌گیرد و قادر است در کمتر از دو ثانیه از سرعت صفر به ۶۰ مایل در ساعت برسد. همچنین می‌تواند به سرعت‌های بالاتر از ۲۰۰ مایل در ساعت نیز برسد.

 

جگوار



این خودرو همچنین مجهز به یک صفحه نمایش داشبورد هولوگرافیک پیشرفته است که می‌تواند بسته به مکان و کار کاربران اطلاعاتی را در اختیار رانندگان قرار دهد. کاربران علاقه‌مند به این خودرو و بازی می‌توانند به راحتی و از ماه آینده در پلی‌استیشن ۴ از آن استفاده کنند.

شرکت ژاپنی "سونی" قصد دارد در تعطیلات کریسمس ۲۰۲۰ کنسول "پلی استیشن ۵" (PS۵) را عرضه کند. قطعا کریسمس ۲۰۲۰ برای طرفداران پلی‌استیشن تعطیلاتی منحصر به فرد خواهد بود چرا که کنسول محبوب آنها پس از ۶ سال عرضه خواهد شد. به گفته این شرکت از جمله پیشرفت‌های پلی استیشن ۵ می‌توان به سخت افزار سریع‌تر ، گرافیک بهتر و تغییر در نحوه عملکرد لرزش در کنترلرها اشاره کرد. بنابر گزارش‌ها پلی استیشن ۵ دارای یک هارد دیسک است که باعث کاهش زمان بارگذاری می‌شود.

کد خبر 117589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha