سیستم خودران اشتراکی هیوندای ماه آینده راه اندازی می شود

پرشین خودرو: ماه آینده کمپانی خودروسازی هیوندای با راه اندازی خدمات اشتراکی رانندگی خودران در کالیفرنیا، میخ خود را در زمین سیستم های رانندگی خودران می کوبد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی هیوندای سعی دارد با سرویس جدید "بوت راید" یا به انگلیسی "BotRide"، فعالیت خود را در زمینه سیستم های رانندگی خودکار رسما آغاز کند. این سرویس در تاریخ 4 نوامبر در ایروین ایالت کالیفرنیا راه اندازی خواهد شد و سواری رایگان به ساکنان این شهر در مراحل ابتدایی خواهد داد.

 

هیوندای



این برنامه آزمایشی از ناوگان نسخه های الکتریکی هیوندای کونا تشکیل شده و بخشی از همکاری هیوندای با شرکت های Pony.ai و همچنین Via خواهد بود که در این زمینه شرکت Pony.ai به توسعه فناوری رانندگی خودکار کمک کرده است، درحالی که شرکت Via از طریق ایجاد فناوری های اشتراک گذاری رانندگی و برنامه تلفن همراه هوشمند به شرکت خودروسازی هیوندای برای رسیدن به این هدف کمک کرده است.

 

هیوندای



طبق گفته شرکت خودروسازی هیوندای، کابران می توانند برنامه مورد نیاز خود را دریافت کرده و از طریق تلفن همراه هوشمند خود درخواست سواری با یکی از ماشین های خودران هیوندای را ثبت کنند، در حالی که این برنامه به چندین مسافر اجازه می دهد تا این وسیله نقلیه را به اشتراک بگذارند.

 

هیوندای



کمپانی خودروسازی هیوندای معتقد است که سرویس اشتراک گذاری خودرو می تواند به سفرهای مشترک سریع، کارآمد و همچنین اقتصادی به مسافران کمک کند.

 

هیوندای



هیوندای زیاد در رابطه با تجهیزات نصب شده بر روی هیوندای کونا صحبتی نکرده است، اما آنان به یک سری دوربین و سنسورهای قدرتمند مجهز هستند که نه تنها در بخش هدایت اتومبیل، بلکه در زمینه افزایش ایمنی اتومبیل هم کمک کننده خواهند بود.

 

هیوندای



هیوندای می گوید که در ساخت تجهیزات مستقل از راننده این اتومبیل از جدیدترین سخت افزارها، حسگرها و همچنین نرم افزارهای اختصاصی استفاده شده است که برای شناسایی موقعیت دقیق وسایل نقلیه اطراف، شناسایی عابرین پیاده در مسیرهای شهری، نظارت دقیق بر محیط اطراف، پیش بینی رفتار سایر استفاده کنندگان از جاده و همچنین برنامه ریزی دقیق رفتارهای اتومبیل مورد استفاده قرار گرفته است.
 

کد خبر 117600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha