تویوتا سوپرا تقویت شده یا فورد موستانگ GT، کدام سریع تر است؟ + ویدئو

پرشین خودرو: اگه بخواهید با نسخه های استاندارد تویوتا سوپرا با خودروی فورد موستانگ GT رقابت کنید، قطعا بازنده خواهید بود، اما اگر یک نسخه تقویت شده از تویوتا سوپرا داشته باشید شرایط کمی فرق می کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، همانطور که گفتیم، نسخه های استاندارد تویوتا سوپرا در برابر

" target="_blank">خودروی فورد موستانگ GT شانسی برای رقابت و قهرمانی نخواهند داشت و تنها راهی که برای رقابت با حفظ چهارچوب های اصلی باقی می ماند، پیدا کردن یک نسخه تقویت شده از تویوتا سوپرا و قرار دادن آن در برابر فورد موستانگ GT خواهد بود تا در این صورت عدالت برقرار شده و بتوان به یک رقابت عادلانه فکر کرد. درست همانند کاری که CarWow انجام داده و یک دستگاه تویوتا سوپرا تقویت شده را در مقابل فورد موستانگ GT قرار داده است که در انتها می توانید فیلم رقابت آنان با یکدیگر را شاهد باشید.


قبل از تماشای ویدیو بد نیست بدانید که خودروی تویوتا سوپرا در سینه خود همان موتور 3 لیتری شش سیلندر خطی را حفظ کرده است، اما حالا می تواند 100 اسب بخار خروجی بیشتر و در مجموع 440 اسب بخار قدرت و چیزی حدود 600 نیوتن متر گشتاور را در اختیار چرخ های محرک اتومبیل قرار دهد. از طرفی دیگر هم خودروی فورد موستانگ GT با موتور هشت سیلندر 450 اسب بخاری خود به مصاف تویوتا سوپرا آمده است، اما باید توجه داشت که فورد موستانگ وزن 1720 کیلوگرمی داشته و خودروی تویوتا سوپرا وزن خشک 1520 کیلوگرمی دارد که باعث شده وزن کمتر این اتومبیل در خروجی قدرت کمتر آن جبران شود. حال در ادامه شما را دعوت به دیدن رقابت درگ میان فورد موستانگ GT و نسخه تقویت شده تویوتا سوپرا خواهیم کرد.



 








 

کد خبر 117625