یکه تازی سوبارو در بازار خودروهای استیشن آمریکا

پرشین خودرو: به نظر می رسد که سوبارو اوت بک توانسته نبض بازار خودروهای استیشن در ایالات متحده آمریکا را در دستان خود بگیرد و گوی رقابت را از سایر رقبای قدرتمند خود برباید.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، سوبارو به عنوان یک شرکت خودروسازی ژاپنی، سهم قابل توجهی در کشورهای مختلف جهان دارد که توانسته نظر، توجه و رضایت خیل عظیمی از مشتریان را در بازارهای مختلف از جمله کشورهای آمریکای شمالی ( کانادا و ایالات متحده) را به سمت و سوی خود جذب کند.

بر اساس تازه‌ترین اخبار و گزارش های منتشرشده در وب سایت اتوبلاگ، سوبارو موفق شده است تا با اختصاص ۸۵.۵ درصد از سهم بازار وسائل نقلیه استیشن به خودروی سوبارو اوت بک (Subaru OutBack)، نبض بازار آمریکا را به دست بگیرد و گوی رقابت را از سایر شرکت های قدرتمند رقیب برباید.

 

سوبارو



با اینکه بازار فروش خودروهای استیشن در ایالات متحده بسیار کوچک‌تر (سهم ۱.۴ درصدی) از خودروهای شاسی بلند با سهم ۴۸ درصدی است و به همین سبب بسیاری از خودروسازان ترجیح می‌دهند که در این نوع دسته بندی به دلیل نبود صرفه و توجیه اقتصادی، هیچ خودرویی را عرضه نکنند اما به نظر می‌رسد که سوبارو از عدم حضور سایر شرکت ها در این بازار بهره جسته و آن را تبدیل به بهترین فرصت برای کسب درآمد و سودآوری خود کرده است.

بر اساس این گزارش‌ها، سوبارو اوت‌بک تنها خودروی استیشن محبوب و پرطرفدار میان مشتریان آمریکایی به شمار می‌رود چراکه موفق شده است با فروش ۱۷۸ هزار و ۸۵۴ دستگاه در سال ۲۰۱۸ میلادی، ۸۵.۵ درصد از بازار این کشور پهناور را به خود اختصاص داده است و به تنهایی در بازار این کشور یکه تازی کند.

کد خبر 117644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha