رقابت سوپراسپرت آلمانی پورشه 918 در برابر سلطان درگ دنیا! + ویدئو

امروز در پرشین خودرو شما را دعوت به دیدن رویارویی مکلارن 720S به عنوان سلطان درگ با خودروی سوپراسپرت آلمانی پورشه 918 اسپایدر خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، حدود 4 سال از طراحی و ساخت نسل جدید پورشه 918 اسپایدر می گذرد و این خودروی سوپراسپرت آلمانی در نسل جدید خود با تحولی بزرگ رونمایی شد و آن هم دریافت یک سیستم محرک پیشرفته پلاگین هیبریدی بود که می توانست سوپراسپرت آلمانی پورشه را به یک موشک زمین به زمین تبدیل کند. حال اخیرا فرصتی پیش آمده و در اقدامی نادر، خودروی سوپراسپرت پورشه 918 اسپایدر در برابر مکلارن 720S قرار گرفته است تا توانایی های خود را در برابر این خودروی بریتانیایی محک بزند. پس در ادامه با پرشین خودرو همراه باشید تا شما را با یکی از جذاب ترین رقابت های درگ میان سوپراسپرت های معروف بازار دعوت کنیم.

قبل از دیدن این رقابت درگ، باید گفت که خودروی پورشه 918 اسپایدر نماینده خودروهای سوپراسپرت پلاگین هیبریدی در جهان است که به همراه یک موتور 4.6 لیتری هشت سیلندر و همچنین دو موتور الکتریکی به مصاف مکلارن 720S آمده است که در مجموع می تواند خروجی قدرت 875 اسب بخاری در اختیار کاربران خود قرار دهد، این درحالیست که خودروی سوپراسپرت مکلارن 720S خروجی قدرت 710 اسب بخاری به لطف پیشرانه محرک هشت سیلندر 4 لیتری خود در اختیار راننده قرار می دهد، ولی پیش از این دیده بودیم که با همین خروجی قدرت 710 اسب بخاری توانسته بود رقبای قوی تر خود را از میدان به در کند. حال باید دید که آیا این سوپراسپرت بریتانیایی بار دیگر می توانند موفقیت های قبلی خود را تکرار کرده و اینبار از سد پورشه 918 اسپایدر عبور کند؟

مترجم: سجاد حیدری





 






 

 

کد خبر 117675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نام مهم نیست ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    مکلارن 720 اس بدرد نمی خوره فقط مکلارن پی وان کلا مکلارن خوب نیست فقط پراید