به کدام امدادگران خودرویی اعتماد کنیم!؟

پرشین خودرو: مسئله امداد خودروهای غیرمجاز و مصائب و مشکلاتی که برای رانندگان ایجاد شده است، ما را بر آن داشت تا در گزارشی جدید شما را با امداد خودروهای مجاز آشنا کنیم.

تا به امروز در گزارش های مبسوطی که در پرشین خودرو منتشر کرده ایم، سعی ما بر این بوده است تا از فعالیت امدادهای غیرمجاز به واسطه افزایش آگاهی کاربران جلوگیری کنیم.

این سلسله گزارش ها از معرفی امداد خودروهای مجاز آغاز شد و تا چگونگی ثبت درخواست امداد و راه های مختلف آن ادامه پیدا کرد.

امروز در گزارشی با عنوان «به کدام امدادگران اعتماد کنیم» سعی داریم شما کاربران را با روشی ساده اما موثر در شناسایی امداد خودروهای مجاز آشنا کنیم.

اکثر ما لحظه ای که خودرو به دلیل نقص فنی با مشکل مواجه می شود را تجربه کرده ایم و دیده ایم که در این مواقع خودروهای امدادی زیادی به بهانه کمک و رفع اشکال برای کمک رسانی (!) ظاهر می شوند که این معضل در شهرها و به خصوص اتوبان ها بسیار زیاد مشاهده می شود.

نکته مهم در این مواقع این است که باید بدانید هیچ کدام از امداد خودروهای مجاز و قانونی بدون تماس شما برای امدادرسانی پیش قدم نمی شوند و تنها بعد از ثبت درخواست شما و اعلام موقعیت است که خودروی امدادی در موقعیت شما حضور پیدا می کند و شما می توانید مسیر حرکت امدادگر را از طریق لینکی که برای شما ارسال می شود، به صورت لحظه ای و تا رسیدن به مقصد رصد کنید.

نکته مهم بعدی که می توانید برای شناسایی امداد خودروهای مجاز از آن استفاده کنید، لباس فرم متحدالشکل امدادگران، آرم و علائم یکسان خودروهای امدادی و کد اختصاصی هر امدادگر است که بعد از ثبت درخواست امداد از جانب اپراتور شرکت امدادی برای شما ارسال می شود.

 

امداد خودرو



برای درک بهتر این مسئله، به عنوان مثال ناوگان خودروهای امداد خودروی ایران که ویژه ارائه خدمات امدادی خودروهای ایران خودرو است، با رنگ سفید و نوارهای زردرنگ و لوگوی بزرگ ایران خودرو و نوشته «امداد خودروی ایران» از سایر شرکت ها متمایز شده است ضمن اینکه شماره تلفن 096440 نیز روی خودرو قابل مشاهده است.

وانت آریسان، ون وانا و سمند در کنار وانت نیسان برخی از خودروهای ناوگان امداد خودرو ایران را تشکیل می دهد که تمام آنها از ظاهر متحدالشکل برخوردار است. ناوگان موتوری امداد خودروی ایران نیز با همین ترتیب رنگ سفید و نوار زردرنگ قابل شناسایی است.

لازم است بدانید امدادگران شرکت امداد خودرو ایران از لباس فرم سرمه ای و آبی یک شکل استفاده می کنند.

آخرین موردی که در شناسایی امدادگران امداد خودرو ایران نقش مهمی ایفا می کند، کد شناسایی اختصاصی است که در زمان ثبت درخواست امداد همراه با مشخصات خودروی امدادی برای شما در قالب پیامک ارسال می شود و می توانید در زمان رسیدن امدادگر به موقعیت و برای اطمینان، در خواست رویت کارت شناسایی و تطبیق آن با پیامک ارسالی را داشته باشید یا در وبسایت شرکت شماره پلاک خودرو و سایر مشخصات را با امدادگر حاضر در صحنه مطابقت دهید.

موارد دیگری نیز وجود دارد که دانستن آن می تواند شما را از افتادن در دام امدادگران غیرمجاز رهایی بخشد مانند اینکه امدادگران امداد خودروی ایران هیچگاه با شماره شخصی با شما تماس نمی گیرند و تمامی تماس های صوتی از سرشماره 8227000 برقرار می شود و پیامک های ارسالی نیز از سرشماره 300030 برای شما ارسال خواهد شد.

آخرین مورد که اطمینان بخش ترین آیتم امداد خودرو ایران است، صدور فاکتور معتبر توسط امدادگر و ارسال صورتحساب برای مالک خودرو خواهد بود که متضمن عدم دریافت هر گونه وجه اضافی از راننده است.

رعایت نکات فوق می تواند شرایط دریافت خدمات امدادی مناسب و مطمئن را برای شما فراهم سازد و از مشکلات و مصائبی که استفاده از خدمات امداد خودروهای غیرمجاز می تواند برای شما رقم بزند، جلوگیری کند.

مشکلاتی که از دریافت ارقام نجومی آغاز می شود و تا استفاده از لوازم یدکی تقلبی، وارد آوردن آسیب جدی به خودرو و انواع کلاهبرداری ادامه پیدا می کند.

شما می تواانید با آگاهی از گارانتی خودرو و شناخت شرکت امدادی خودروی خود در مواقع ضروری بدون نگرانی اقدام به رفع مشکلات فنی خودروی خود در شرایطی ایمن و استاندارد نمایید.

کد خبر 117710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha