اعلام نظرات مشورتی پلیس در مورد طرح ترافیک جدید

پرشین خودرو: رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس نظرات مشورتی خود در راستای بهبود طرح ترافیک جدید را به شورا اعلام کرده و امیدواریم شورا یک طرفه عمل نکند.

به گزارش پرشین خودرو، سردار حسین رحیمی، در رابطه با آخرین اظهارات پلیس در مورد طرح ترافیک اظهار کرد: پلیس با کلیات طرح ترافیک جدید مشکلی ندارد اما به برخی از جزییات و نحوه اجرای آن ایراداتی داشته که این ایرادات را به شورای شهر اعلام کرده است.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پلیس به غیر از ایراد گرفتن به ساعت طرح ترافیک به چه موضوعات دیگری از این طرح ایراد دارد، افزود: نظرات خود را به آنها اعلام کرده ایم و هنوز منتظر پاسخ از سوی آنها هستیم.

 

سردار حسین رحیمی



سردار رحیمی تصریح کرد: شورا می خواهد یک طرفه عمل کند اما پلیس نظراتش را مکتوب به آنها اعلام کرده و امیدواریم با این نظرات موافقت شود تا بتوانیم وضعیت ترافیکی بهتری را در معابر پایتخت داشته باشیم.

وی یادآور شد: مجدد می گویم اصل طرح مشکلی ندارد در اجرای آن ایراداتی است که ما هم راجع به این ایرادات نظرات مان را اعلام کرده ایم.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت پیشتر گفته بود در روزهای ابتدایی اجرای طرح ترافیک جدید شاهد کاهش ترافیک در محدوده طرح و افزایش طرح در خیابان های منتهی به طرح (یعنی خارج از طرح) بوده ایم اما چند روزی که از آغاز این طرح گذشت (حدود ۵، ۶ روز) به غیر از خیابان های خارج از طرح در محدوده طرح ترافیک هم شاهد افزایش ترافیک بوده ایم.

منبع: مهر

کد خبر 117721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha