تسلا مدل S سریع تر است یا پورشه تایکان؟ + ویدئو

پرشین خودرو: امروز در پرشین خودرو رقابتی میان دو خودروی چهار درب اسپرت تمام الکتریکی تسلا مدل S و خودروی پورشه تایکان در مدل توربو S خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تسلا مدل S را بدون شک می توان یکی از سریع ترین خودروهای موجود در جهان دانست که عملکرد بسیار خوب آن نشأت گرفته از سیستم محرک تمام الکتریکی قدرتمند آن خواهد بود که باعث شده در مسابقات درگ بی رقیب باشد، البته تا زمانی که شرکت خودروسازی پورشه محصول جدید تمام الکتریکی خود، یعنی پورشه تایکان را معرفی نکرده بود.

پورشه تایکان از همان ابتدای معرفی نسخه کانسپت، خود را برای رقابت با خودروی تسلا مدل S آماده کرده بود و رقیب اصلی خود را محصول تمام الکتریکی تسلا می دانست. حال با راه اندازی خط تولید پورشه تایکان و ثبت سفارش آن برای عرضه به مشتریان، فرصتی فراهم شده است تا در عمل شاهد رقابت پورشه تایکان با خودروی تمام الکتریکی تسلا مدل S باشیم و ببینیم که واقعا کدام خودرو می تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

این رقابت توسط برنامه "تخت گاز" ترتیب داده شده است و در آن شاهد بررسی و رقابت نسخه توربو S پورشه تایکان با خودروی تسلا مدل S هستیم که در ادامه می توانید شاهد رقابت این دو خودرو با یکدیگر و پایان دادن به حرف و حدیث های پیرامون آن باشیم.




 







 

کد خبر 117798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha