آغاز فروش خودروهای BMW و MINI ویژه پزشکان + جزئیات

پرشین خودرو: پرشیا خودرو طرح فروش ویژه خودروهای بام و و مینی با عنوان پزشکان را آغاز کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت پرشیاخودرو با بیش از یک دهه تجربه در زمینه فروش و ارائه خدمات به خودروهای BMW و در چند سال اخیر با اضافه کردن برند MINI به سبد محصولات خود، اکنون به عنوان بزرگترین عرضه کننده خودروهای پرمیوم اروپایی در کشور شناخته می شود.

ارائه گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری به همراه 2 خدمات BSI+، امداد شبانه روزی و سرویس در محل، ارائه خدمات در روز های جمعه و ... از جمله خدمات شرکت پرشیاخودرو برای مشتریان خود می باشد.

 

ب ام و



جامعه پزشکان، یکی از مهم ترین و حیاتی ترین جوامع صنفی فعال در کشورمان می باشد که زحمات بی دریغ آنها اهمیت و ارزش بسیار بالایی دارد؛ شرکت پرشیاخودرو به پاس قدردانی از پزشکان محترم، فروش ویژه خودروهای BMW و MINI را برای جامعه پزشکان کشور آغاز کرده است.

اعضای سازمان نظام پزشکی ایران و همچنین بستگان درجه یک آن ها می توانند با مراجعه به نمایندگان شرکت پرشیاخودرو در سراسر کشور از تسهیلات ویژه برای خرید خودروهای BMW و MINI بهره مند شوند. در این طرح پزشکان می توانند از تخفیف ویژه بهره مند شوند. همچنین شرایط فروش اقساطی نیز فراهم بوده که با 50% پیش پرداخت و اقساط 6 تا 24 ماه امکان پذیر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۵۹۱-۰۲۱ داخلی ۳ و یا خط اختصاصی طرح ویژه پزشکان ۴۴۵۳۰۰۴۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

کد خبر 117828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha