شفاف سازی سایپا برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی +نامه

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نامه ای به بورس و اوراق بهادار نسبت به افزایش سرمایه از حل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها شفاف سازی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نامه ای خطاب به مدیر اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار آورده است:

براساس آئین نامه اجرایی تبصره 1 ماده 149 اصلاحی قانون مالیات های مستقیم(مصوب 15 فروردین ماه 95 هیات وزیران) و به استناد ماده 14 حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی(مصوب 15 اردیبهشت ماه 98 مجلس شورای اسلامی) و همچنین براساس مصوبه هیات مدیره شرکت سایپا، در نظر دارد نسبت به افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها شامل زمین، ساختمان و همچنین سرمایه گذاری های بلند مدت خود اقدام کند.

سلیمانی در ادامه این نامه بیان کرده است: در حال حاضر مکاتبات لازم با کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان تهران صورت پذیرفته و به محض اخذ مجوزهای لازم از مراجع قانونی مراحل اجرایی این امر کلید خواهد خورد و این شرکت تمامی تلاش خود برای ثبت آن در سال 1398 را مبذول خواهد داشت.

نامه سایپا به بورس

 


مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پایان توضیح داده است که انجام هرگونه افزایش سرمایه منوط به اخذ تاییدیه حسابرس و بازرس قانونی شرکت و همچنین اخذ مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار است.

کد خبر 117855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha