گواهینامه های بین المللی آمیکو گواهی بر نگاه کیفی این شرکت است

پرشین خودرو: هجدهم آبان ماه، روز کیفیت در ایران است، نامگذاری این روز به نام کیفیت ما را بر آن داشت تا سراغ یکی از شرکت هایی که در سال های اخیر توانسته است قدم های بزرگی در راه کیفی سازی محصولات خود بردارد، برویم و گفت و گویی با معاون کیفی این شرکت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت آمیکو را باید یکی از شرکت های بخش خصوصی بدانیم که توانسته است در بازار ایران مراحل رشد و ترقی را به واسطه مدیریت قوی و کیفیت مناسب بپیماید و امروز به یکی از برترین شرکت های تولید کننده خودروهای کار و تجاری در بازار ایران تبدیل شود.

به مناسبت روز کیفیت با اسماعیل قناد کریمی معاون کیفی آمیکو، پیرامون کیفیت محصولات این شرکت خودروساز داشتیم که در ادامه از نظر شما می گذرد.

قناد کریمی داخلی‌سازی و خودکفایی قطعات و افزایش عمق داخلی‌سازی با هدف ارتقای سطح کیفی قطعات را از مهمترین راهکار های آمیکو برای افزایش کیفیت محصولات این شرکت معرفی کرد و گفت: برای دستیابی به این مهم تجهیزات تست و آزمون قطعات و خودرو را با نگاه ویژه به تست های جاده ای در خطوط تولید این شرکت تقویت کرده ایم.

وی افزود: در آمیکو با نگاه محیط زیستی به استفاده از موتورهای یورو4 به بالا روی آوردیم و تجهیزات موتور خودروهای تولیدی شرکت را با هدف دستیابی به آلایندگی کمتر ارتقا داده ایم.

 



اسماعیل قنادکریمی گواهینامه‌های کیفی بین‌المللی این شرکت را بهترین سند برای این ادعا بر شمرد و ادامه داد: تا کنون در آمیکو موفق به دریافت گواهینامه های معتبری مانند ISO9001-2015 سیستم‌های مدیریت در کیفیت، استاندارد ISO14001-2015 سیستم‌های مدیریت زیست محیطی و استاندارد ISO45001-2018 سیستم‌های مدیریت سلامت شغلی و ایمنی نیروی انسانی شده ایم که نشان می دهد بعد کیفی محصولات در این شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: گواهینامه‌های دیگری نیز مانند استاندارد ISO10002-2018 سیستم‌های بر رسیدگی شکایات مشتریان و استاندارد ISO17025-2017 الزامات عمومی برای شایستگی آزمایشگاه‌ها و استاندارد TS16949-2009 سیستم‌های مدیریت در کیفیت صنعت خودروسازی در آرشیو گواهینامه های بین المللی شرکت آمیکو به چشم می خورد که به خوبی ادعای کیفی بودن محصولات تولیدی آمیکو را تایید می کند.

معاون کیفی آمیکو در پاسخ به سوال خبرنگار پرشین خودرو در خصوص عدم حضور محصولات این شرکت در گزارش های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI خاطرنشان کرد: در ماه های گذشته و به واسطه بروز مشکلات ناشی از تحریم های صنعت خودرو و کاهش تیراژ تولید خودروهای این شرکت، آماری به شرکت بازرسی کیفیت اعلام نشده است و به همین دلیل در گزارش های این شرکت محصولی از آمیکو حضور ندارد.

قناد کریمی در پایان تصریح کرد: نامگذاری سال جاری به نام رونق تولید و حمایت های انجام شده از صنعت خودرو، امیدهایی را برای رفع مشکلات صنعت خودرو ایجاد کرده است که امیدواریم با رفع این مشکلات بتوانیم در گزارش های آتی ISQI محصولات آمیکو نیز حضور داشته باشند.

کد خبر 117890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha