تحویل کاتالیست رایگان به رانندگان یکی از تاکسی های اینترنتی

پرشین خودرو: در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه قطعات خودرو، هلدینگ رایزکو با محوریت موسسه خیریه راز در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت به تحویل رایگان کاتالیست به رانندگان یکی از تاکسی های اینترنتی پایتخت اقدام کرد.

مدیرعامل موسسه خیریه نیکوکاران راز وابسته به هلدینگ رایزکو در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو گفت: با توجه به اینکه انجام مسئولیت های اجتماعی هلدینگ رایزکو به موسسه خیریه سپرده شده است، این موسسه با نگاه به حفظ محیط زیست اقداماتی را در این حوزه مانند کاشت 41 هزار اصله درخت انجام داده است.

سپیده رحیمیان افزود: در ادامه فعالیت های محیط زیستی هلدینگ رایزکو، سال گذشته اقدام به توزیع رایگان کنیستر میان ناوگان حمل و نقل شهر ملارد کردیم که این برنامه ها در موسسه خیریه راز همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: پیرو آغاز تولید عمده کاتالیست در هلدینگ رایزکو و با دستور مدیریت ارشد هلدینگ، برای معرفی این قطعه مهم و تاثیرگذار در حفظ محیط زیست، برنامه تحویل رایگان کاتالیست به رانندگان تاکسی اینترنتی را در برنامه موسسه خیریه قرار دادیم.

مدیرعامل راز افزود: برای تحویل کاتالیست، قرعه کشی میان رانندگان برگزار و به 4 راننده منتخب کاتالیست رایگان اهدا شد.

 

رایزکو



رحیمیان در تشریح دیگر فعالیت های موسسه خیریه نیکوکاران رایزکو، گفت: نصب سطل های زباله در محل های گردشگری، آگاه سازی زنان در خصوص سرطان پستان و توانمندسازی کودکان بدسرپرست از جمله اقدامات دیگر این موسسه خیریه است.

وی در خصوص منابع مالی این موسسه نیز تصریح کرد: منابع مالی این موسسه از فروش آب معدنی با برند «دی دی» در 3 رنگ آبی، سبز و صورتی تامین می شود که عواید فروش این آب معدنی ها به ترتیب رنگبندی در حوزه توانمندسازی کودکان بدسرپرست، محیط زیست و پیشگیری از سرطان پستان هزینه می شود.

مدیرعامل موسسه خیریه راز خاطرنشان کرد: شرکت های اورند پیشرو، پرتوفرازان ومادپارت شرکت هایی هستند که تولید کاتالیست را انجام داده اند و برگزاری مراسم اهدای کاتالیست به رانندگان تاکسی های اینترنتی، بر عهده موسسه خیریه راز به عنوان مجری مسئولیت های اجتماعی هلدینگ رایزکو بوده است.

 

برای مشاهده گزارش تصویری اهدای کاتالیست به رانندگان تاکسی های اینترنتی اینجا کلیک کنید.

 

خبرنگار: حسین مزاریان

کد خبر 117932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha