بخشی از قطعات مورد نیاز در شبکه خدمات فنی رنا داخلی سازی شد

پرشین خودرو: رئیس هیات مدیره شرکت خدمات فنی رنا، توسعه سهم بازار، افزایش رضایتمندی مشتریان و تلاش برای خودکفایی و داخلی سازی قطعات مورد نیاز خودروهای تحت پوشش شرکت خدمات فنی رنا را مهمترین استراتژی این شرکت اعلام کرد.

حمید رزمجو در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه قطعات خودرو در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با اشاره به سیاست و استراتژی شرکت خدمات فنی رنا در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، از توسعه شبکه خدمات پس از فروش این شرکت به منظور ارائه خدمات سریع، مطمئن و با کیفیت به مشتریان محصولات تجاری سایپا خبر داد.

 

حمید رزمجو



وی با توجه به برخی اقدامات شرکت خدمات فنی رنا در راستای افزایش رضایت مشتریان گفت: شرکت رنا علاوه بر افزایش سهم بازار و توسعه کسب و کار نمایندگی ها و فروشگاهها ، به منظور ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان نسبت به توسعه آموزش نمایندگی ها نیز اقدام نموده است.

تمهیدات شبکه خدمات پس از فروش سایپا دیزل برای پاسخ به نیاز مشتریان

وی همچنین با اشاره به برخی موانع و مشکلات در تامین قطعات وارداتی از اعمال برخی تمهیدات برای پاسخ به نیاز مشتریان این شرکت خبر داد و اظهار داشت: با افزایش تحریم ها و بروز برخی از مشکلات در تامین قطعات خارجی ، اقدام به تامین برخی از قطعات از تامین کنندگان داخلی نمودیم.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به پتانسیل بسیار خوب سازندگان داخلی، بخشی از قطعات مورد نیاز در بخش خدمات پس از فروش محصولات تجاری شبکه خدمات فنی رنا داخلی سازی شده است.

 

رنا



رئیس هیات مدیره شرکت خدمات فنی رنا همچنین به نقش تحریم ها در توسعه و توجه به توانمندی های داخلی در حوزه تولید و خدمات اشاره کرد و افزود: اعمال تحریم های جدید در صنعت خودروسازی موجب گردید که رویکرد و نگاه به توانمندی های داخلی در کشور تقویت شود و بخشی از قطعات مورد نیاز در شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان در داخل تولید و تامین شود.

رزمجو خاطر نشان کرد: در حال حاضر بسیاری از قطعاتی که امکان تامین از خارج را ندارند و در داخل تولید و تامین می شوند؛ به لحاظ کیفیت و قیمت نسبت به قطعات مشابه خارجی برتری دارند و این امر رضایتمندی مشتریان را جلب کرده است.

وی با اشاره به داخلی سازی برخی از قطعات مورد نیاز شرکت خدمات فنی رنا گفت: در حال حاضر داخلی سازی قطعاتی مانند فیلتر و همچنین برخی از قطعات گیبرکس و موتور و شفت های گیبرکس که پیش از این وارد می گردید با کمک شرکتهای داخلی داخلی سازی شده است به طوری که هم اکنون بیش از 80 تا 90 درصد از نیاز قطعه فیلتر خودروهای تجاری داخلی سازی شده است.

برنامه ریزی برای خودکفایی در تامین سایر قطعات مورد نیاز در شبکه خدمات فنی رنا

وی همچنین از برنامه ریزی برای داخلی سازی بخش دیگری از قطعات مورد نیاز شبکه خدمات فنی رنا خبر داد و گفت: بر اساس هدف گذاری شرکت خدمات فنی رنا به زودی داخلی سازی قطعات هیدرولیک و سیستم سوخت رسانی با تکنولوژی بالا را آغاز می کنیم تا در این بخش نیز با قطع وابستگی، خودکفا شویم.

 

رنا



این مقام مسئول در هیات مدیره شرکت خدمات فنی رنا در ادامه با اشاره به نقش تحریم ها در کاهش عرضه تولیدات خودروسازان تجاری به تاثیر این جریان بر روند خدمات در این بخش پرداخت و خاطر نشان کرد: شرکت خدمات فنی رنا با وجود کاهش تولیدات، موظف است بر اساس مدت زمان در نظر گرفته برای دوران گارانتی و وارانتی، خدمات خودروهای تولیدی شرکت سایپا دیزل را پوشش دهد؛ هر چند هدف شرکت رنا صرفا ارائه خدمات در این دوران نیست و تا زمانی که این خودروها در جاده های کشور تردد می کنند و ارائه خدمت می کنند، موظف به خدمات به این خودروها خواهیم بود.

نبود نظارت کافی بر شبکه خدمات پس از فروش خودروهای تجاری در کشور / کاهش نرخ خدمات و قطعات رویکرد اصلی شرکت خدمات فنی رنا

رزمجو در ادامه با توجه به افزایش نرخ خدمات و قطعات در کشور، رویکرد شرکت خدمات فنی رنا را حمایت از مشتریان اعلام کرد و افزود: شرکت رنا با وجود افزایش ناخواسته نرخ خدمات و قطعات در داخل، در تلاش است تا حد امکان این افزایش هزینه به مشتریان تحمیل نشود و با چشم پوشی از سود شرکت و تحمل بخشی از هزینه ها و ارائه قطعات با قیمت تمام شده، فشار کمتری به مصرف کنندگان وارد شود.

وی در پایان با ابراز تاسف از نبود نظارت درست بر شبکه خدمات پس از فروش خودروهای تجاری در کشور خاطر نشان کرد: به رغم افزایشی که در نبود نظارت در بخش خدمات و قطعات صورت گرفته است اما شرکت رنا براساس وظیفه سازمانی، اجتماعی و انسانی خود تلاش کرده با کاهش قیمت در خدمات، رضایت مشتریان را جلب نماید.

کد خبر 117979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha