سوار خودروی داخلی می شوم / خودروهای داخلی استاندارد دارند

پرشین خودرو: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: بعد از پراید و 405 خودروهای دیگری نیز از چرخه تولید حذف خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، نیره پیروز بخت، با اعلام این و در پاسخ به این سئوال مبنی بر اینکه به عنوان رئیس سازمان استاندارد چه میزان استاندارد بودن خودروهای داخلی را تایید می کنید؟ گفت: خودروهای داخلی استاندارد های لازم را دارند هر چند که در زمینه تولیدات قدیمی مطابق مصوبه شورای عالی استاندارد مقرر شد تا 4 گروه خودرو از چرخه تولید خارج شود.

وی ادامه داد: در مرحله اول خودروهای پژو 405 و 3 مدل از پراید از چرخه تولید خارج می شود و در مراحل بعد خودروهای دیگر نیز شامل حذف از چرخه تولید خواهند شد.

به گفته رئیس سازمان استاندارد، این طرح استمرار داشته و این سازمان پیگیر توقف تولید محصولات قدیمی خواهد بود.

 

خط تولید خودرو



پیروزبخت، در پاسخ به این پرسش که چرا مدل های دیگر پژو 405 نیز مانند پراید از چرخه تولید حذف نمی شود، گفت: در فازهای بعدی این اتفاق خواهد افتاد اما باید دولت و خودروسازان برنامه ریزی برای جایگزینی خودروها داشته باشند.

وی ادامه داد: فعلا در فاز اول خودروهای ذکر شده تولیدشان متوقف می شود و مطابق برنامه ریزی های انجام شده تولید مابقی خودروهای قدیمی متوقف خواهد شد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا رییس سازمان استاندارد سوار خودروهای تولید داخل می شود یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بله چرا نشوم من سوار می شوم و مردم هم می توانند سوار شوند.

عصر ایران

کد خبر 118008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha