سهمیه سوخت سواری‌های عمومی بین شهری مشخص شد + جزئیات

پرشین خودرو: عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: سهمیه سواری‌های کرایه عمومی بین شهری با پلاک «ع» ماهانه 750 لیتر برای ناوگان تک‌سوز و 450 لیتر برای ناوگان دوگانه سوز اختصاص یافت.

به گزارش پرشین خودرو، مهران قربانی با اعلام این خبر اظهار داشت: سهمیه شش روز باقیمانده آبان‌ماه و همچنین آذرماه این ناوگان تا ابتدای آذرماه امسال در کارت سوخت آنها شارژ می‌شود.

وی افزود: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دیروز و امروز موضوع سهمیه سوخت ناوگان سواری عمومی بین شهری را در کمیته بررسی موارد خاص وزارت کشور پیگیری کرد و این مصوبه اخذ شد.

عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه این سهمیه پایه است، گفت: با توجه به پیمایشی که سواری‌های عمومی بین شهری خواهند داشت متناسب با این پیمایش سهمیه نهایی سوخت این ناوگان در کارت سوخت آنها شارژ می‌شود.

 



قربانی تأکید کرد: سیاست بر این است که سواری کرایه عمومی بین شهری و وانت‌ها براساس پیمایش واقعی سهمیه نهایی سوخت دریافت کنند.

وی افزود: اگر خودرویی از ناوگان سواری کرایه واقعاً پیمایش داشته باشد و مسافر جابه‌جا کند و نیاز به سوخت بیشتری داشته باشد قطعاً متناسب با این پیمایش سوخت بیشتری هم به آن اختصاص می‌یابد.

عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: فعلاً‌ این 750 لیتر برای سواری‌های کرایه بین شهری تک‌سوز و سهمیه 450 لیتر برای ناوگان دوگانه سوز اختصاص می‌یابد و سعی می‌کنیم از ماه آینده با هماهنگی‌های انجمن صنفی مقدمات نصب پیمایش‌سنج‌ها بر روی این ناوگان فراهم شود.

کد خبر 118084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha