کد خبر 118116
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
آغاز نمک‌پاشی و محلول‌پاشی معابر تهران

پرشین خودرو: اصغر عطایی گفت: به تمام مناطق ٢٢گانه شهرداری تهران اعلام کردیم تا کار نمک پاشی و محلول پاشی معابر را آغاز کنند.

به گزارش پرشین خودرو، اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اعلامیه سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا و کاهش دما تا پایان هفته در پایتخت اظهار کرد: به دنبال اعلام این موضوع در پیامی واحد به تمام مناطق ٢٢گانه شهرداری تهران اعلام کردیم تا کار نمک پاشی و محلول پاشی معابر را آغاز کنند.

عطایی با اشاره به اعلامیه سازمان هواشناسی مبنی بر آغاز بارش برف از فردا عنوان کرد: این بارش‌ ها از فردا تا قبل از ظهر روز سه شنبه و نه به شدت گذشته ادامه دار خواهد بود، به همین منظور تمام تجهیزات لازم در نقاط حساس و برف گیر به همراه دستگاه های محلول و نمک پاشی مستقر خواهند شد.


به گفته او علاوه بر اجرای دستورالعمل ابتدایی تا پایان هفته نمک و محلول پاشی معابر شهر تهران در دستور کار است.

او ادامه داد: محورهای شهر تهران با اولویت بزرگراه ها، اتوبان ها، معابر اصلی، میادین، تقاطع ها و محله های پر رفت و آمد محلول و نمک پاشی می شوند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه به نواحی اعلام شده تا نسبت به برف روبی در عمق محلات ورود کنند، گفت: در این دستورالعمل برف روبی معابر کم عرض نیز در دستور کار قرار می گیرد.

منبع: مهر

کد خبر 118116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha