کد خبر 118125
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
هواپیمایی هما در ماه‌های آتی شکوفاتر می‌شود

پرشین خودرو: وزیر راه و شهرسازی گفت: در آستانه پروازهای حج 98 عده‌ای نامه رسمی به رئیس جمهور نوشتند و مدعی شدند که هما قادر نیست پروازهای حج را انجام دهد که در پیگیری رئیس دفتر رئیس‌جمهور از من به وی گفتم که این نامه را در کاغذ خردکن بیندازید.

به گزارش پرشین خودرو،  وزیر راه و شهرسازی امروز در مراسم آیین قدردانی از دست‌اندرکاران حج 98 اظهار داشت: زمانی که مقرر شد حجاج امسال فقط توسط هما به خانه خدا اعزام شوند عده‌ای نامه رسمی به رئیس جمهور نوشتند و مدعی شدند که هما قادر نیست این عملیات را انجام دهند. مسئول دفتر رئیس جمهور با من تماس گرفت و این موضوع را از من پرسید و گفت که نظر شما چیست و من هم گفتم آن نامه را داخل کاغذ خردکن قرار دهید.


وی ادامه داد: از ایران ایر، سازمان حج و زیارت ، پلیس گذرنامه، گمرک جمهوری اسلامی ایران، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه امام خمینی (ره) و سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین شرکت‌هایی که بار پروازهای خارجی هما را به دوش کشیدند قدردانی می‌کنیم.

 

محمد اسلامی

 

اسلامی گفت: ما هر وقت اراده کنیم می‌توانیم با توکل به خدا کارهای موفق انجام دهیم. اتفاقات این چند ماه در هما تدوام خواهد داشت و هما به سمت شکوفایی حداکثری گام خواهد برداشت.

وی با اشاره به اتفاقات روزهای اخیر گفت: در شرایطی هستیم که هر لحظه یک اتفاق رخ می‌دهد و این نشان می‌دهد چقدر دشمنان پای کار و هوشیار داریم اتفاقات این چند روز به بهانه تغییر نرخ سوخت «که امری ضروری برای نجات کشور و رسیدگی به ظرفیت جامعه است» نشان داد دشمن چقدر حرفه‌ای اغتشاشات و تهدیدها را فرماندهی می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: لازمه برخورد با چنین جریانی که دارای برنامه و سناریو است هوشیاری، همدلی و اقدام موثر است تا رضایت جامعه افزایش یابد.

وی گفت: در انی دوره کنونی شرکت‌های هواپیمایی ما نقش خود را بسیار متفاوت‌تر از گذشته اجرا کردند و امیدواریم صنعت هوایی با مدیریت سازمان هواپیمایی کشوری کمک کند که مردم ما در حمل و نقل هوایی راحت‌تر باشند.

منبع: فارس

کد خبر 118125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha