سانگ یانگ کوراندو الکتریکی سال 2021 می آید!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی سانگ یانگ اعلام کرد که تا دو سال آینده یک نسخه تمام الکتریکی از خودروی سانگ یانگ کوراندو معرفی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هنگامی که شرکت خودروسازی سانگ یانگ در اوایل سال جاری به معرفی نسل جدید "کوراندو" پرداخت، اعلام کرد که این خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی برای اولین بار در بین محصولات این شرکت دریافت کننده یک سیستم محرک تمام الکتریکی خواهد بود. حال چندی پیش کمپانی خودروسازی سانگ یانگ اطلاعات بیشتری از پروژه الکتریکی خود منتشر کرد و قرار است که در سه ماهه نخست سال 2021 میلادی وارد بازار شود و باتوجه به زمان راه اندازی، می توان چنین نتیجه ای گرفت توسعه آن به مراحل خوبی رسیده و حالا شرکت خودروسازی سانگ یانگ اطلاعات بیشتری از آن ارائه کرده است.

طبق گفته شرکت سازنده فشاسی بلند تمام الکتریکی سانگ یانگ کوراندو موقتا با کد E100 شناخته شده و در برنامه ریزی این شرکت مجهز به یک موتور الکتریکی 188 اسب بخاری خواهد بود که نیروی مورد نیاز خود را از مجموعه باتری های 61.5 کیلووات ساعت لیتیوم یونی ساخته شرکت LG Chem دریافت می کند. باتوجه به اینکه موتور الکتریکی می تواند خروجی قدرت و گشتاور فوری در اختیار کاربران خود قرار دهد، یک شتاب سریع و همچنین سقف سرعت بیش از 153 کیلومتر برای خودرو انتظار می رود، هرچند شرکت خودروسازی سانگ یانگ در رابطه با این موضوع اطلاعات دقیقی ارائه نکرده و تنها می گوید که شتاب آن در کلاس خود "بهترین" خواهد بود!

همانطور که گفتیم، نیروی مورد نیاز موتور الکتریکی توسط مجموعه باتری های 61.5 کیلووات ساعتی شرکت LG Chem تامین خواهد شد که با یکبار شارژ کامل محدوده حرکت 420 کیلومتری در چرخه آزمایشی NEDC را پوشش می دهد و بدان معنا خواهد بود که در دنیای واقعی و باتوجه به شرایط جاده ای می تواند با یکبار شارژ کامل باتری های خود تا بیش از 322 کیلومتر رانندگی کند.
 

کد خبر 118127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha