صندلی های 3بعدی فورد به شارژ تلفن همراه شما کمک می کند! + ویدئو

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی فورد به روش جدیدی برای طراحی و ساخت روکش های صندلی محصولات خود رسیده است و می تواند امکانات فراوانی در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با استفاده از بافندگی سه بعدی و تکنیک لبه برش، کمپانی خودروسازی فورد امکان طراحی و ساخت روکش های صندلی بدون درز و همچنین امکان شخصی سازی بسیار بالا را فراهم کرده است. از این تکنیک معمولا در تولید کفش، پوشاک و یا مبلمان خانگی استفاده می شود و حالا ورود آن به صنعت خودروسازی و قرار گرفتن بر روی صندلی های فورد، امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

 



با استفاده از این روش مشتریان می توانند صندلی اتومبیل خود را شخصی سازی کنند و یا می توانند یک محل نگهداری همانند یک جیب، بالشتک راحتی و یا می توانند در فصل تابستان یک بالشتک مخصوص با امکان تنفس بیشتر را بر روی صندلی خود نصب کنند و هروقت به آن نیازی نداشته باشند، از روی صندلی خود جدا کنند.

کمپانی خودروسازی فورد با استفاده از این روکش های جدید همچنین امکان نصب برخی از کنترل کننده های درب و پنجره، سیستم گرمایش یکپارچه، سنسورها برای نظارت بر سلامت راننده و یا حتی امکان نصب یک شارژر بی سیم تلفن همراه هوشمند را در صندلی خودرو فراهم خواهد ساخت.

 

t,vn



بافندگی 3 بعدی امکانات جالب بسیار زیادی دارد که مرزهای طراحی را جابجا کرده و سفر با یک اتومبیل را برای راننده و مسافر راحت تر خواهد کرد. با استفاده از این تکنولوژی برای ساخت روکش های جدید صندلی، می توان صرفه جویی بسیار زیادی در روند تولید روکش های صندلی انجام داد و همچنین زباله کمتری هنگام ساخت روکش ها تولید خواهد شد، زیرا دیگر نیازی به برش و دوختن پارچه های مختلف با یکدیگر نیست و روکش صندلی یک حالت یکپارچه به خود گرفته اشت. علاوه بر این، استفاده از روکش های جدید یکپارچه می تواند به طول عمر بیشتر روکش، کاهش چین و چروک و همچنین برطرف کردن سایر نواقص روکش های فعلی کمک کرد.

شرکت خودروسازی فورد اعلام کرده است که مشتریان می توانند روکش های جدید صندلی را با امکان سفارشی سازی بسیار بالا برای صندلی های جلو و عقب اتومبیل خود سفارش دهند و حتی می توان از آنان برای صندلی کودکان و یا صندلی مخصوص حیوانات هم استفاده کرد، درحالی که طیف گسترده ای از رنگ ها و همچنین گرافیک های منحصربه فرد می تواند فضای داخل کابین را متناسب با سلیقه مشتری شکل دهد.

 

نویسنده: سجاد حیدری



 







 

 

 


 

کد خبر 118168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha