کد خبر 118185
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
رمز پیش‌فرض کارت سوخت چیست؟

پرشین خودرو: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: ۴ رقم آخر کد ملی مالک خودرو به‌عنوان رمز اولیه کارت سوخت استفاده می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، حمدالله حبیبی با اشاره به مشکلات پیش‌آمده برای برخی دریافت‌کنندگان کارت هوشمند سوخت، اظهار کرد: در حال حاضر برای قریب به اتفاق مالکان خودرو در استان زنجان، کارت سوخت صادر شده و تعداد کمی از مالکان خودرو از ثبت‌نام جامانده‌اند که این افراد برای ثبت‌نام و درخواست صدور کارت‌ سوخت به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کند.

این مسئول ادامه داد: در سال‌های گذشته نیز کارت سوخت وجود داشت، ولی چون سهمیه‌بندی بنزین وجود نداشت، رانندگان خود را ملزم به استفاده از کارت نمی‌دانستند و این عدم استفاده، سبب شده بود که رانندگان دارای کارت سوخت، رمز خود را فراموش کنند و یکی از بیشترین دلیل مراجعات به این شرکت، همین امر است.

 

کارت سوخت



مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان افزود: برای حل مشکل فراموشی رمز کارت سوخت، مالکان خودرو و افرادی که کارت سوخت به نام آنان صادر شده است، با مراجعه به نواحی و ستاد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، مشکل خود را حل کنند که برای این مهم و سهولت در امر خدمت‌رسانی کارت شناسایی، کارت ماشین و کارت سوخت را همراه داشته باشند.

حبیبی تصریح کرد: افرادی که به تازگی اقدام به خرید وسیله نقلیه کرده‌اند و رمز پیش‌فرض کارت سوخت را نمی‌دانند و یا سوالاتی در این زمینه برای آن‌ها مطرح شده است، باید بدانند که برای برقراری امنیت و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی از ۴ رقم آخر کد ملی مالک خودرو به‌عنوان رمز اولیه کارت سوخت استفاده می‌شود. استفاده از این رمزها برای کارت‌های المثنی هم صادق است.

کد خبر 118185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha