چرخی از چرخ های توسعه ایران را مستقل به حرکت در می آوریم

گروه صنعتی ایران‌خودرو در بیانه‌ای اعلام كرد: این گروه صنعتی با تاسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری تمام اهتمام خود را برای اجرایی كردن «رونق تولید و بومی‌سازی قطعات پیشرفته» با استفاده از توان داخل و شركت‌های دانش‌بنیان به‌كار خواهد بست.

به گزارش پرشین خودرو، رهبر معظم انقلاب در دیدار با تولیدكنندگان و كارآفرینان و فعالان اقتصادی، تولیدكنندگان را فرماندهان، پیشروان، خط شكنان و صفوف مقدم عرصه حیاتی «تولید داخلی، رونق اقتصادی و گسترش رفاه عمومی» خواندند و خاطرنشان كردند: ‌این میدان خطیر، میدان یك جنگ اقتصادی واقعی است.

متن این بیانه به این شرح است:
در دهه چهارم انقلاب اسلامی با اصرار بر حفظ دستاوردهای انقلاب، بر ضرورت تبعیت از رهنمود های داهیانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای، در تدبیر حكیمانه و مصلحت‌جویانه امور به جهت ارتقای عزت‌مندی این ملت و كشور تاكید می‌كنیم.

گروه صنعتی ایران خودرو با تاسی به فرمایش معظم‌له تمام اهتمام و توان خودرا برای اجرایی كردن رونق تولید در كشور در حوزه صنعت خودرو به كار خواهد بست و بر عهد خود كه تداوم راه تا استقلال صنعتی كشوراست، با ملت وفادار خواهد ماند.

بی شك یگانه راه تحقق این امر دل بستن به توان‌مندی داخلی و بهره‌گیری از تمام توش و توان برای رونق تولید است. كاری كه فرزندان برومند این مرز و بوم در سنگر تولید به ویژه در گروه صنعتی ایران خودرو، بدان اهتمام دارند و برای تحقق آن تلاش می‌كنند.

با افتخار اعلام می‌كنیم، برخلاف آنچه استعمار در تهدیدات ناشی از جنگ اقتصادی تحمیلی می‌پنداشت و علی‌رغم محدودیت‌های پیش‌آمده ناشی از تحریم‌ها و خروج شركای خارجی این گروه صنعتی از كشور، دلاوران جبهه تولید در این سنگر توانستند سدهای جدی حركت به سمت رونق تولید را شكسته و این صنعت را به تحركی جدی دچار كنند.

استقلال و خودكفایی در تولید 221 قطعه در بازه زمانی كمتر از دو سال و كاهش ارزبری 224 میلیون یورو و همچنین افزایش تیراژ روزانه تولید، كاهش تعهدات معوقه، به روزرسانی تحویل فروش فوری خودرو، جمع‌آوری خودروهای دارای كسری قطعه و به صفر رساندن آن تا دی ماه سال جاری، همكاری با قطعه‌سازان داخلی برای بومی‌سازی85 قطعه با فن‌آوری پیشرفته از محصولات ایران خودرو با كاهش ارزبری سالانه 127 میلیون یورویی از جمله دستاوردهایی است كه آن را مایه خرسندی می‌دانیم.

همچنین همكاری با دیگر شركت‌ها برای خودكفایی تولید قطعات پیشرفته خودرو در دستور كار قرار دارد كه از جمله می‌توان به همكاری با شركت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع برای خودكفایی و تولید برخی قطعات با فن‌آوری بالا اشاره كرد.

رجا واثق داریم در سایه حمایت ملی از این صنعت، بتوانیم با گام نهادن در مسیر و نقشه راهی كه طریق استقلال كشور برای جوانان و ملت غیورمان طرح‌ریزی شده است، چرخی از چرخ‌های توسعه و تعالی را برای داشتن ایرانی آباد، مستقل و آزاد به حركت درآوریم. ان شاء الله

کد خبر 118252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha