کد خبر 118271
۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده افزایش یافت

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران از افزایش وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، علیرضا قنادان مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران،‌ درباره افزایش نرخ بنزین و تردد بیشتر مسافران با تاکسی‌های پایتخت همچنین مسافربرهای شخصی اظهارداشت: بخشی از مسافربرهای شخصی در قالب تاکسی‌های اینترنتی ساماندهی شده‌اند و در غیر اینصورت از هیچ سهمیه‌ سوخت برخوردار نخواهند بود.

وی بیان داشت: افزایش خودسرانه نرخ کرایه مسافربرهای شخصی نیز سبب شده که شهروندان بیشتر از تاکسی‌های رسمی و اینترنتی استفاده کنند و این مسأله بسیار حائز اهمیت است و به نفع رانندگان تاکسی محسوب می‌شود.


وی با تأکید بر اینکه شهروندان می‌توانند گزارش تخلفات رانندگان تاکسی را به شماره 1888 اطلاع دهند،‌گفت:‌میزان گزارشات طی یک هفته گذشته تا کنون نسبت به مدت مشابه قبل که تغییر قیمت بنزین نداشته‌ایم بیشتر نشده است و این مسأله نشان می‌دهد که رانندگان تاکسی قانون‌مند بوده و نرخ‌ها را خودسرانه افزایش نداده‌اند.

 

تاکسی

 

قنادان از افزایش وام نوسازی تاکسی‌ها از 40 میلیون به 50 میلیون خبر داد و گفت:‌این وام از منابع شهرداری (درآمد حاصل از طرح ترافیک و...) تأمین می‌شود و با بهره 4 درصد به رانندگان تاکسی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه 78 هزار تاکسی در سطح شهر تهران وجود دارد گفت:‌در حال تهیه طرحی هستیم که رانندگان تاکسی بر اساس پیمایش خودروی خود سهمیه سوخت دریافت کنند که در صورتی که در کارگاه ویژه سوخت که سه معاون وزیر کشور، نفت و صنعت حضور دارند این موضوع بررسی و احتمالاً تصویب خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 118271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha