خودروی کوئیک R را با چه رنگبندی می توان خرید؟ +عکس

پرشین خودرو: گروه خودروسازی سایپا چندی پیش خبر از تولید نسخه ای جدید از خودروی کوئیک داد که قرار است در پارس خودرو تولید شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودرو " کوئیک آر " در واقع همان کوئیک سابق است که با الهام از ظاهر خودروی سیتروئن سی3 با بدنه 2 رنگ به بازار عرضه می شود.

در سایت گروه خودروسازی سایپا به تازگی تصاویری از این خودرو همزمان با آغاز پیش فروش کوئیک آر منتشر شده است که می توان با مقایسه این تصاویر با خودروی کوئیک به تغییرات این خودرو پی برد.

بنابر اعلام سایپا و بر اساس مشخصات فنی درج شده در سایت این شرکت، در بخش فنی کوئیکR هیچ بهبود و بروزرسانی ایجاد نشده است و عمده تغییرات در رنگ آمیزی بدنه و کنسول این خودرو خلاصه شده است.

سقف، آیینه ها، بخش هایی از سپر و نوار روی درب های کوئیک آر با رنگ قرمز و یا مشکی رنگ آمیزی می شود که رنگ دوم بر اساس رنگ اصلی متغیر خواهد بود به این صورت که کوئیک آر سفید با سقف قرمز و کوئیک آر قرمز با سقف مشکی عرضه می شود.

در کابین کوئیک آر نیز با مقایسه تصاویر می بینید که بخش هایی از کنسول خودرو که پیش از این با رنگ نقره ای طراحی شده بود در کوئیک آر به رنگ قرمز درآمده است و برای همگون شدن بیشتر کابین، دستگیره ها و روکش درب ها نیز به رنگ قرمز درآمده است.

یادآور می شود که پیش فروش محصول کوئیک دو رنگ یا آر با قیمت 347 میلیون ریال از سوی سایپا در حال انجام است.


در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده از کوئیک آر را مشاهده کنید:

 

کوئیک آر

 

کوئیک آر

کوئیک آر

 

کوئیک آر

کوئیک آر

 

کوئیک آر

 

کوئیک آر

 

 

کد خبر 118295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha