کد خبر 118314
۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
جزئیات کاهش ساعت اجرای طرح‌ آلودگی هوا

پرشین خودرو: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جزئیات کاهش ساعت اجرای طرح ترافیک و محدوده کنتزل آلودگی هوا را تشریح کرد.

به گزارش پرشین خودرو، سردار محمدرضا مهماندار در این‌باره گفت: با فرارسیدن نیمه دوم سال و کاهش طول روز نیروی انتظامی در نامه‌ای به شهرداری تهران خواستار کاهش ساعت اتمام طرح ترافیک و محدوده کنترل آلودگی هوا شد که در نتیجه جلسات برگزار شده شهرداری با پیشنهاد پلیس موافقت و مقرر شد که از ابتدای آذرماه تا پایان سال طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا به جای ساعت ۱۹، در ساعت ۱۸ به پایان برسد.


وی با بیان اینکه تغییری در ساعات آغاز این دو طرح ایجاد نشده است، افزود: بنابراین هم طرح ترافیک و هم طرح کنترل آلودگی هوا ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز خواهد شد. همچنین تغییری در محدوده طرح‌ نیز ایجاد نشده است. تغییر ساعت نیز به دلیل افزایش تراکم و حجم تردد خودروها در حلقه بیرونی طرح‌های ترافیکی بود.

 

طرح ترافیک

 

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه تنظیمات دوربین‌های ثبت تخلفات نیز براساس ساعت جدید تغییر کرده است، اظهارکرد: بر این اساس خودروهایی که از ابتدای آذر تا پایان امسال بدون داشتن مجوز قانونی در حدفاصل ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸ وارد محدوده طرح ترافیک شوند جریمه خواهند شد و کاهش یک ساعته در آن اعمال شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌ ترافیک و محدوده کنترل آلودگی هوا در روزهای تعطیل اجرا نخواهد شد، گفـت:‌ در ساعت اجرای محدوده کنترل آلودگی هوا در روزهای پنجشنبه نیز تغییری ایجاد نشده و مانند قبل از ساعت ۶:۳۰ آغاز شده و ساعت ۱۳ به پایان می‌رسد.

سردار مهماندار در مورد شرایط تردد ساکنان طرح‌های ترافیکی تهران نیز افزود:‌ تسهیلات در نظر گرفته شده برای این افراد همچنان وجود داشته و با تغییرات اعمال شده، تغییری در آن به وجود نیامده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد فعالیت دوربین‌های ثبت خروجی نیز گفت: این دوربین‌ها فعال بوده و ساعات خروج خودروها از محدوده را نیز ثبت می‌کند و همانطور که گفتم ساعتشان با ساعت جدید اتمام طرح تطبیق داده شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 118314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha