کد خبر 118354
۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
سال آینده کوپه الکتریکی آئودی عرضه می‌شود

پرشین خودرو: سال گذشته شرکت خودروسازی آئودی از مدل مفهومی کوپه الکتریکی و جدید خود در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی لس‌انجلس رونمایی کرد و حالا به نظر می‌رسد که نسخه نهایی این محصول در سال آینده میلادی معرفی و عرضه خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران، خودروی آئودی ای-‌ترون جی‌تی (Audi E-Tron GT) یکی از خودروهای زیبا و شگفت انگیزی خواهد بود که علاوه بر بهره مندی از فناوری پیشرانه و موتور الکتریکی، به قابلیت و امکانات متعددی مجهز خواهد بود که برای راننده و سرنیشنان احساس امنیت، آسایش و رفاه بیشتری را به ارمغان می آورد.

 

آئودی


نمایشگاه خودروی لس آنجلس ۲۰۱۸ سال گذشته میزبان شرکت آئودی برای رونمایی از یکی از مدل های مفهومی الکتریکی و جدید بود که به نظر می رسد این خودروساز بزرگ آلمانی بعد از جمع آوری نظرات کارشناسان و بازخورد مشتریان و علاقمندان تصمیم گرفته است که به توسعه نسخه نهایی و تولید انبوه این محصول بپردازد تا بدین ترتیب بتواند نظر و توجه مشتریان بازارهای جهانی را به سمت و سوی خود جلب کند و از طرفی دیگر، سهم خود را در بازارهای جهانی افزایش دهد.

 

آئودی


بر اساس گزارش وب سایت motor۱، حالا به تازگی اخبار و گزارش های جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد نسخه نهایی این خودرو در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی لس آنجلس در سال ۲۰۲۰ میلادی رونمایی و عرضه خواهد شد.

کارشناسان بر این باورند که انتظار می‌رود این خودرو در بهار سال آینده میلادی روانه بازارهای جهانی شود و قیمت آن نیز از ۷۱ هزار و ۳۵۰ پوند آغاز خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد تحویل نخستین نسخه خودروی چهار درب نیز از بهار ۲۰۲۱ میلادی آغاز خواهد شد. موتور این مدل مفهومی ۵۸۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.
 

آئودی

آئودی

منبع: ایسنا

کد خبر 118354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha