تامین نقدینگی جهاد خودكفایی قطعات پیشرفته خودرو از سوی مجلس

پرشین خودرو: طراحی و تولید سه محصول جدید ایران‌ خودرو مطابق با سلایق مصرف‌كنندگان و استانداردهای روز توسط جوانان نخبه كشور در شرایط محدودیت‌های بین‌المللی ستودنی است.

به گزارش پرشین خودرو، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با اشاره به حمایت مجلس شورای اسلامی از طراحی و تولید خودروهای با كیفیت و در شان ایرانیان، خاطرنشان كرد: تولید خودروی با كیفیت و قابل رقابت در بازارهای بین المللی از انتظارات مجلس شورای اسلامی از خودروسازان است.


وی افزود: جهاد خودكفایی تولید قطعات پیشرفته كه در ایران خودرو با تیم جدید مدیریتی این خودروساز نهادینه شده باید استمرار داشته باشد و مجلس آماده هرگونه همكاری در تامین نقدیندگی مورد نیاز طرح جهاد خودكفایی است.

 

قطعات


نایب رئیس كمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: با رفع تحریم‌ها نباید سیاست خودكفایی در تولید قطعات و محصول تغییر كند و یكی از راه‌های مصون‌سازی اقتصاد و صنعت خودروی كشور تداوم این سیاست است.


وی افزود : ‌همان‌گونه كه در صنعت موشكی به خودكفایی رسیده‌ایم خودروسازان كشور از توان فنی و مهندسی صنایع دفاعی كشور برای بومی سازی قطعات پیشرفته خودرو استفاده كنند، ایران خودرو در این زمینه گام‌های تازه‌ای برای همكاری با صنایع دفاعی كشور برداشته است.


نایب رئیس كمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خاطر نشان كرد: باید باور كنیم كه اگر قطعه‌سازان قدرت‌مند و متخصص داشته باشیم، می‌توانیم خودروی با كیفیت و قابل عرضه در بازارهای بین‌المللی تولید كنیم، بنابراین خودروسازان باید تامین كنندگان و سازندگان را از نظر طراحی و مهندسی تقویت كنند.

کد خبر 118393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha