معرفی کسب کارهای جدید پرشیاخودرو؛ از بوتیک و تیونینگ تا خودروهای کلاسیک

پرشین خودرو: هفته گذشته شرکت پرشیاخودرو در محل بوتیک مدرن الهیه با حضور مدیران خود میزبان خبرنگاران بود تا علاوه بر معرفی کسب و کارهای جدید این شرکت، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دهد.

به گزارش پرشین خودرو، در آغاز این نشست مطبوعاتی، شبنم رفیع نژاد، مدیر بازاریابی پرشیاخودرو با تشریح فلسفه تاسیس مجموعه بوتیک‌های پرشیاخودرو عنوان کرد: "شعار بوتیک‌های پرشیاخودرو «دیدار به سبک هیچ کدام» میباشد که این شعار در بر گیرنده فلسفه کاری پرشیاخودرو در تاسیس این بوتیک‌ها را بیان می‌نماید. بوتیک‌های پرشیاخودرو که از حدود یک ماه پیش کار خود را با دو شعبه در تهران آغاز کرده‌اند، در درجه اول محل‌هایی برای گردهم آمدن علاقه‌مندان برندهای ب.ام.و و مینی بوده که در کنارآن فضایی برای دیدار و گفتگوهای دوستانه فراهم گردیده است، در این بوتیک‌ها محصولات لایف استایل و اکسسوری‌های دو برند ب.ام.و و مینی نیز عرضه می‌شود ضمن آنکه خدمات لازم در زمینه خودروهای کلاسیک و تیونینگ نیز در همین محل‌ها ارائه می‌شود."

وی در ادامه افزود: "بوتیک‌های پرشیاخودرو برای تمامی علاقه مندان این دو برند شرایطی را فراهم می‌کنند که بتوانند بیشتر با برندهای محبوبشان در ارتباط باشند و به ما هم امکان دسترسی به طیف جدیدی از مشتریان و علاقه مندان را می‌دهد. در حال حاضر اکسسوری و لایف استایل ب.ام.و و مینی در این بوتیک‌ها عرضه می‌شود اما در آینده نزدیک پرشیاخودرو از برند اختصاصی خود با نام "پرشیاتو" (Persiatu) نیز رونمایی خواهد کرد."

در ادامه این نشست مطبوعاتی، عقیل مصطفایی، مدیر فروش شرکت پرشیاخودرو تو ضیحاتی در مورد خودرو‌های نو و کارکرده و وضعیت تعهدات پرشیاخودرو به مشتریان بیان کرد و اظهار داشت:"پرشیاخودرو هیچ تعهد معوقی به مشتریان خود ندارد چرا که از ابتدا برنامه‌ریزی ما در زمینه فروش خودرو‌های نو بر اساس ثبت شماره شاسی خودرو در قرارداد مشتریان بود و به این ترتیب دقیقا بر اساس خودرو‌های قابل عرضه پیش فروش انجام شده است و به همین دلیل با وجود تمام مشکلاتی که در زمینه واردات و ترخیص خودرو‌ها وجود داشت، پرشیاخودرو توانتسه به تعهدات خود نسبت به مشتریان عمل کند."

وی در زمینه کسب و کار خودروهای کارکرده پرشیاخودرو نیز گفت:"شرکت از حدود دو سال قبل قصد داشت همچون استانداردها و مدل‌های بین‌المللی، وارد بازار خودرو‌های کارکرده نیز بشود و این مسئله با توقف واردات خودرو حیاتی‌تر شد. در اینجا هم ما همچنان تلاش کرده‌ایم بالاترین سطح از خدمات و رضایت مشتری را با ارائه الگوی جدید در این زمینه ارائه کنیم و در طرح فروش خودرو‌های کارکرده ب.ام.و و مینی، با بررسی کامل خودروها مطابق استانداردهای شرکت مادر و ارائه گواهی فنی، خودروها را در طرح موسوم به Premium Selection عرضه نماییم که نشان دهنده تضمین کارآیی و سلامت خودرو می باشد. علاوه بر این پرشیاخودرو نسبت به گواهی مذکور تعهد داشته و در صورتی که بعدها مشخص شود قصوری از جانب شرکت در زمینه بررسی خودرو وجود داشته، متعهد به جبران خسارت به مشتریان خواهد بود. در این طرح تلاش کرده‌ایم به ارائه راهکاری مناسب و مطمئن و ارائه شرایط خرید اقساطی، خریدی مطمئن و آسان را برای علاقه‌مندان این دو برند فراهم کنیم. در کنار این موارد در آینده ای نزدیک اخبار جدیدتری در زمینه ارائه خدمات متفاوت در حوز ی فروش خودرو‌ها خواهیم داشت."

 

پرشیا خودرو



یکی دیگر از کسب و کارهای جدید پرشیاخودرو، بخش ویژه تیونینگ است که به اسپرت تر نمودن محصولات ب.ام.و و مینی می‌پردازد. حسین کشتکار مدیر این بخش در زمینه فعالیت‌های تیونیگ پرشیاخودرو عنوان کرد:"تیونینگ محصولات در پرشیاخودرو مطابق با استانداردهای شرکت مادر و با حفظ گارانتی خودرو انجام می‌شود و تمامی خدمات ارائه شده نیز گارانتی مستقل را دارند. علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در بوتیک‌های پرشیاخودرو و یا نمایندگی‌های منتخب، گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب نمایند."

وی افزود:"از این پس شرکت پرشیاخودرو درکنار محصولات ب.ام.و و مینی، در بخش تیونینگ این خدمات را برای سایر خودرو‌های پریمیوم و لاکچری نیز با بالاترین استانداردهای بین المللی ارایه خواهد داد."

ب.ام.و و مینی برندهای مطرحی در زمینه خودرو‌های کلاسیک در ایران هستند که حضور پررنگ آنها را می‌توان در همایش‌های مختلف ملاحظه نمود. لذا پرشیاخودرو در جدیدترین حوزه کاری خود، قصد دارد با تاسیس بخش ویژه ای برای خودرهای کلاسیک، به مالکین و علاقه‌مندان این خودروها خدمات ویژه‌ای ارائه نماید. در ادامه کامران طالبی‌فر، رییس بخش کلاسیک پرشیاخودرو در زمینه فعالیت‌های این بخش بیان کرد:"در بخش کلاسیک پرشیاخودرو خدمات متعددی از جمله بازسازی خودروهای کلاسیک، تامین قطعات اصلی خودرو‌ها و خرید و فروش خودرو‌ها ارائه خواهد شد. علاقه به محصولات کلاسیک برندهای ب.ام.و و مینی در ایران جایگاه ویژه ای داشته و پرشیاخودرو قصد دارد با ارائه خدماتی نوین، از مالکین و علاقه مندان این خودروها حمایت کند."

وی افزود:"خودروهای مورد نظر در این طرح مدل‌های دهه 60 میلادی تا خودروهای اواسط دهه 2000 که به کلاسیک‌های آینده موسوم هستند را شامل می‌شود. این بخش به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد بخشی از اهداف این طرح، ارتقا جایگاه برند در ایران است چرا که ما در ایران حامی دو برند ب.ام.و و مینی هستیم و بخش خودروهای کلاسیک نیز برای حمایت از این دو برند و علاقه‌مندان آن، مطابق استانداردهای بین المللی به ارائه خدمات خواهد پرداخت."
 

کد خبر 118406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha