نمایش نسل جدید هیوندای توسان با معرفی یک نسخه کانسپت

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی هیوندای در جریان نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا، خودروی کانسپت Vision T را به عنوان پیش نمایشی برای هیوندای توسان معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودروی شاسی بلند هیوندای توسان به عنوان یکی از بازیگران اصلی این خودروساز کره ای در بازارهای جهانی فعالیت می کند و شرکت خودروسازی هیوندای نیز حمایت های خود را از این برند دریغ نکرده و در حال توسعه و آزمایش نسل جدید این خودرو برای ارتقا بخشیدن بازار فروش آن خواهد بود.

 

هیوندای توسان



حال از آنجایی که هنوز خودروی نسل جدید هیوندای توسان آماده معرفی در نمایشگاه نشده است، به همین دلیل شرکت خودروسازی هیوندای یک خودروی کانسپت با نام "Vision T" معرفی کرده است و در واقع پیش نمایشی از خودروی نسل جدید هیوندای توسان خواهد بود که در نمایشگاه لس آنجلس به نمایش گذاشته شده است.

 

هیوندای توسان




شکی در این موضوع نیست که خودروی نسل جدید هیوندای توسان قرار است که براساس طراحی ظاهری این طرح کانسپت توسعه پیدا کرده و در اختیار مشتریان قرار گیرد و پیش از این تصاویر جاسوسی منتشر شده از خودروی نسل جدید هیوندای توسان در حین انجام تست های خیابانی چنین موضوعی را تایید کرده بود، هرچند بعید به نظر می رسد که دقیقا از طراحی ظاهری این خودروی کانسپت برای نسخه نهایی توسان استفاده شود و با ایجاد یکسری تغییرات به واقعیت تبدیل خواهد شد.

 

هیوندای توسان



چیزی که در این طرح کانسپت مشهود است، نسل جدید زبان طراحی کمپانی خودروسازی هیوندای خواهد بود که گوشه ای از آن را بر روی نسخه جدید هیوندای آزرا فیس لیفت شاهد هستیم و قرار است با تکامل بیشتر بر روی خودروی نسل جدید هیوندای توسان مورد استفاده قرار گیرد. نکته قابل توجه در رابطه با این خودروی کانسپت که قابل ذکر است، معرفی آن در نمایشگاه لس آنجلس به همراه یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی خواهد بود که نشان از علاقه این خودروساز کره ای برای عرضه یک نسخه پلاگین هیبریدی از توسان دارد. این سیستم برای نسخه نهایی تایید نشده است، اما در حال حاضر یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر با قدرت 150 اسب بخاری و همچنین یک موتور الکتریکی 50 اسب بخاری دارد که خروجی سیستم را به حداکثر 200 اسب بخار می رساند.

 

هیوندای توسان



باتوجه به ابعاد و اندازه نسخه مفهومی و همچنین اندک اطلاعاتی که از خودروی نسل جدید هیوندای توسان منتشر شده است، باید انتظار داشت که خودروی نسل جدید هیوندای توسان حدود 5 اینچ طولانی تر و همچنین 4 اینچ عریض تر از قبل خود طراحی شده باشد. علاوه بر این یک موتور 2.5 لیتری برای نسخه هیبریدی و همچنین یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر T-GDI نیز برای نسخه دوست دار محیط زیست هیوندای توسان پیش بینی شده است که برای تایید نهایی آن باید تا معرفی رسمی نسل جدید توسط هیوندای صبر کنیم.

کد خبر 118407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha