باک بنزین محیط‌بانان با سهمیه‌بندی بنزین خالی شد

پرشین خودرو: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: خودروها و موتورسیکلت‌های محیط‌بانی سهیمه بنزین دریافت نکرده‌اند و با این شرایط در انجام مأموریت دچار مشکل خواهند شد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ جمشید محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست،  درخصوص وضعیت سهیمه بنزین خودرو و موتورسیکلت‌های محیط‌بانی گفت: خودروها و موتورسیکلت‌های محیط‌بانی سهیمه بنزین دریافت نکرده و باید با بنزین لیتری 3 هزارتومانی به کنترل و پایش ۱۸ میلیون و ۸۴۰ هکتار از مناطق تحت حفاظت سازمان محیط زیست بپردازیم.

 

بنزین

 

وی با اشاره به اینکه مصرف بنزین موتورسیکلت‌ها و خودروهای محیط‌بانی 22 هزار لیتر در روز است، اظهار داشت: ‌اگر فکری برای تامین سوخت وسائل نقلیه نیروهای محیط‌بانی نشود، این یگان قدرت پیشگیری‌اش به 1.3 کاهش پیدا می‌کند.


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه عدم تدبیر برای این چالش باعث جولان متخلفین در مناطق تحت حفاظت سازمان محیط زیست می‌شود، بیان داشت: رئیس سازمان محیط زیست با ارسال نامه‌ای به سازمان برنامه‌وبودجه خواستار تامین 22 هزار لیتر بنزین مورد نیاز این یگان شده است و در انتظار پاسخ این نامه هستیم.

منبع: فارس

کد خبر 118425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha