اوبر مجوز ادامه فعالیت در لندن را از دست داد!

پرشین خودرو: شرکت اوبر پس از 2 سال فعالیت در شهر لندن، مجوز ادامه فعالیت خود را به دلیل یک ضعف امنیتی در اپلیکیشن موبایلی از دست داد.

به گزارش پرشین خودرو و به گفته منابع خبری، اتفاقی که باعث لغو مجوز ادامه فعالیت تاکسی اینترنتی اوبر در شهر لندن شده است، یک ضعف ایمنی و امنیتی در اپلیکیشن موبایلی آن بوده است و در این خصوص سیستم های اوبر نتوانسته اند مانع از آپلود کردن عکس رانندگان غیرمجاز در حساب کاربری دیگر رانندگان شوند و با انجام این کار مسافران بیشتری را برای خورد رزرو کرده اند. طبق گفته سازمان حمل و نقل شهر لندن، این تخلف حداقل برای 14 هزار سفر انجام شده است.

 

اوبر



اوبر می گوید که با بهبود امنیت برنامه و رفع مشکل، اقدام به درخواست تجدید نظر برای ادامه فعالیت خود در شهر لندن خواهد کرد، هرچند این محدودیت تنها برای شهر لندن بوده و راننده های دیگر شهرهای انگلستان همچنان قادر به استفاده از این برنامه خواهند بود، ولی این انتظار وجود دارد که روند تجدید نظر احتمالا به دادگاه کشیده شده و ماه ها طول بکشد تا بار دیگر فعالیت اوبر در شهر لندن از سر گرفته شود.

سازمان حمل و نقل شهر لندن در صحبت های تکمیلی خود اضافه می کند که الگوهای ناامن شرکت اوبر شناسایی شده و تاکنون چندین مورد سفر غیرمجاز با استفاده از این روش به ثبت رسیده است که هر سفر می توانست امنیت مسافران را به خطر بیاندازد، هرچند بعد از رفع این مشکل، سازمان حمل و نقل شهر لندن همچنان اطمینان ندارد که در آینده اتفاق مشابه ای دوباره رخ ندهد، به همین دلیل در حال حاضر تصمیم به لغو مجوز ادامه فعالیت اوبر در شهر لندن گرفته شده است.

کد خبر 118446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha