پاپ فرانسیس خودروی داستر سوار می شود + تصاویر

پرشین خودرو: گروه خودروسازی رنو یک نسخه منحصربه فرد از خودروی کراس اوور داچیا داستر به پاپ فرانسیس تحویل داده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی رنو به عنوان مالک شرکت خودروسازی داچیا، یک خودروی منحصربه فرد برای پاپ فرانسیس آمادده کرده است که براساس خودروی کراس اوور "داچیا داستر" ساخته شده از یک رنگ سفید بیرونی و همچنین از رنگ بژ در داخل کابین خود سود می برد.

 

داستر



در هنگام تحویل این خودرو به پاپ با ویژگی های منحصربه فرد، مدیرعامل شرکت خودروسازی داچیا و همچنین مدیر گروه خودروسازی رنو در کشور ایتالیا در مراسم تحویل این خودرو حضور داشتند. گفتنی است که این خودرو با همکاری بخش نمونه سازی اولیه و تیم نیازهای ویژه داچیا در رومانی توسعه پیدا کرده است.

این خودرو 5 صندلی استاندارد خود را در کنار یک صندلی جانبی اختصاصی هنگام بیرون آمدن پاپ از سقف اتومبیل حفظ کرده است. بر روی سقف یک سانروف بسیار بزرگ با شیشه متحرک طراحی شده و همچنین برای تسهیل ورود و خروج از اتومبیل، ارتفاع اتومبیل نسبت به زمین حدود 30 میلی متر کاهش پیدا کرده است.

 

داستر



خودروی داستر را می توانیم پرفروش ترین و ارزان ترین خودروی کراس اوور در بازار اتحادیه اروپا دانست، ولی خب این خودرو در نسل جدید خود کمی دور از انتظار ظاهر شده و در ماه اوت سال جاری باتوجه به آمارهای فروش خودرو در اروپا، با تعداد فروش 19 هزار و 451 دستگاهی خود بعد از خودروی فولکس واگن گلف با میزان فروش 26 هزار و 411 دستگاهی قرار می گیرد، هرچند این دو خودرو در کلاسی کاملا متفاوت هستند و مقایسه آنان با یکدیگر چندان عادلانه نخواهد بود.
 

کد خبر 118465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha