7 میلیون خودروی واجد شرایط به مراکز معاینه فنی نرفتند

پرشین خودرو: مدیرعامل سازمان اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور گفت: حدود 7 میلیون خودرو در سراسر کشور که واجد معاینه فنی هستند هنوز به این مراکز مراجعه نکرده‌اند.

به گزارش پرشین خودرو، سعید قیصر مدیرعامل سازمان اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور، درباره سهمیه بنزین خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند،‌گفت: ما نباید موانع مختلف برای مردم ایجاد کنیم و ایجاد این موانع کار کارشناسی و دقیقی نیست و باید بر اساس یک ساختار فرهنگی به نحوی عمل کنیم که مردم بپذیرند به مراکز معاینه فنی خودرو برای سلامت خود و خانواده‌شان مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه سهمیه بنزی خودروهای فاقد معاینه فنی حذف نمی‌شود، گفت: بهتر است در این خصوص به سمت فرهنگ‌سازی برویم تا مردم هم برای معاینه فنی خودروها به مراکز مشخص شده مراجعه کنند.

 

معاینه فنی


مدیرعامل سازمان اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور با بیان اینکه اقدامات محدودکننده یک کار غیرکارشناسی است گفت: به طور میانگین روزانه 40 تا 45 هزار خودرو به مراکز معاینه فنی در سراسر کشور مراجعه و نسبت به دریافت معاینه فنی خودرو اقدام می‌کنند.


قیصر ادامه داد: یک عزم و اراده جدی برخورد با افرادی که به مراکز معاینه فنی مراجعه نمی‌کنند باید صورت گیرد و راهکار آن هم حضور پررنگ پلیس راهنمایی و رانندگی و اعمال خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند و تا وقتی این اتفاق نیفتد طبیعتاً مردم برایشان معاینه فنی خیلی اولویت ندارد و حضورشان در این مراکز کمرنگ می‌شود.

وی تاکید کرد : حدود 7 میلیون خودرویی که واجد شرایط معاینه فنی هستند تاکنون به مراکز معاینه فنی مراجعه نکردند.

منبع: فارس

کد خبر 118494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha