ادامه محدودیت های ترافیکی پایتخت با استمرار آلودگی هوا + جزئیات

پرشین خودرو: در پی تداوم آلودگی هوا، تمامی مدارس استان تهران بجز سه شهرستان فیروزکوه، دماوند و پردیس فردا یکشنبه تعطیل شد.

به گزارش پرشین خودرو، محمد تقی‌زاده معاون عمرانی استانداری تهران گفت: ظرف روزهای گذشته شاخص آلایندگی در تهران روند صعودی داشته و شاهد انباشت آلاینده‌ها در تهران بودیم امروز نیز با بررسی شاخص های آلایندگی در سطح استان مقرر شد فردا تمامی مدارس استان تهران به جز سه شهرستان فیروزکوه، دماوند و پردیس تعطیل شود.


وی اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های گزارش‌های دستگاه‌های مختلف و همچنین شاخص‌های آلایندگی در سطح استان تهران برای فردا یکشنبه 10 آذر ماه کلیه مدارس استان تهران در تمامی مقاطع (ابتدایی ، متوسطه اول و دوم) بجز سه شهرستان فیروزکوه، دماوند وپردیس تعطیل خواهد بود. پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک نیز فردا تعطیل خواهند بود.

 

آلودگی هوا


وی از مدیران ادارات و دستگاه‌های مختلف نیز خواست که برای مرخصی والدینی که فرزندان آنها مدارسشان تعطیل است همکاری لازم را داشته باشند.

تقی‌زاده همچنین اظهار کرد که طرح زوج و فرد از درب منزل در تهران فردا یکشنبه اجرا نخواهد شد.

به گفته وی، ممنوعیت تردد کامیون‌ها و خودروهای سنگین در تهران همانند روزهای گذشته تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت. همچنین فعالیت‌های عمرانی و اقداماتی که پیشتر توسط شهرداری‌ها انجام می‌شود ممنوع خواهد بود.

تقی زاده تاکید کرد: فعالیت کلیه معادن شن و ماسه و صنایع مدرنی که فعالیت آنها به انباشت آلاینده‌ها کمک می‌کند در سطح استان تهران تعطیل خواهد بود. همچنین از پلیس راهور تقاضا شده بود که همانند روزهای گذشته از تردد خودروها و موتورسیکلت‌های دودزا جلوگیری کند و در تداوم این روند جدیت بیشتری داشته باشد.

معاون استاندار تهران در خاتمه تاکید کرد که قطعا فردا بعد از ظهر با بررسی دوباره شاخص‌های آلایندگی در سطح استان تهران با هماهنگی اعضای کمیته اضطرار آلودگی هوا تصمیمات لازم برای روز دوشنبه اتخاذ و به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

منبع: 

کد خبر 118501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha