بی توجهی به اصل مهم در ارائه خدمات استارتاپی

پرشین خودرو: 10 روز قبل در گزارشی به چگونگی ارائه خدمات پیت استاپ به مشتریان پرداختیم و خبر دادیم که این نرم افزار در یکی از فراگیرترین اپ استورهای ایرانی حضور ندارد!

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در روزهای گذشته و پیش از قطعی سراسری اینترنت در کشور و حین بررسی چگونگی حضور نرم افزار خدمات خودرویی پیت استاپ در اپ استورهای ایرانی به نکته مهمی برخوردیم.

در بررسی های اپ استور بازار که از فراگیرترین فروشگاه های مخصوص گوشی های اندرویدی فارسی زبانان است، متوجه شدیم که اپلیکیشن پیت استاپ در این اپ استور حضور ندارد و در واقع یک اصل مهم در ارائه خدمات استارتاپی که همان در دسترس بودن اپلیکیشن برای همه کاربران است از سوی این مجموعه نادیده گرفته شده است.

در همین خصوص با یکی از مدیران ارشد این اپلیکیشن تماس گرفتیم که متاسفانه پاسخگو نبودند. در ادامه توانستیم با خانمی که خود را مسئول پشتیبانی سایت معرفی می کرد، صحبت کنیم.

در ابتدا مسئول پشتیبانی این مجموعه اعلام کرد که اپلیکیشن پیت استاپ در بازار حضور دارد! و در اصل از عدم حضور این نرم افزار در بازار بی اطلاع بود.

در ادامه گفت و گوی کوتاه با وی و اعلام عدم حضور پیت استاپ در اپ استور بازار، قرار شد تا پس از بررسی این موضوع و طی تماسی با خبرنگار پرشین خودرو، مصاحبه ای با مدیران ارشد پیت استاپ ترتیب داده شود که با گذشت 10 روز از آن گفت و گو هنوز تماسی گرفته نشده است!

 

پیت استاپ



باید این نکته را نیز اضافه کنیم، پس از 10 روز که عدم حضور پیت استاپ در اپ استور بازار را به اطلاع مدیران این مجموعه رساندیم، هنوز خبری از این نرم افزار خدماتی در بازار نیست.

در روزهای ابتدایی آذرماه شاید می شد که با توسل به قطعی سراسری اینترنت در کشور توجیهی برای این عدم حضور داشت اما ادامه این روند در حالی که چند روز از وصل شدن مجدد اینترنت در کشور می گذرد نشان می دهد که بر خلاف تبلیغات گسترده برای این اپلیکیشن، برنامه منظم و مشخصی برای ارائه خدمات به کاربران ایرانی در این شرکت وجود ندارد.

این نرم افزار در فروشگاه نرم افزار گوگل نیز از شرایط خوبی برخوردار نیست. پیت استاپ از سوی کاربران گوشی های اندرویدی که از اپ استور گوگل استفاده می کنند، تا کنون بنا بر آمار این نرم افزار، بیش از 1000 بار دانلود شده است که توانسته 3 ستاره از کاربران کسب کند.

نگاهی به کامنت های کاربران می تواند گواهی بر این مدعا باشد که بر خلاف تبلیغات پر زرق و برق پیت استاپ در فضای شهری، خدمات ارائه شده به کاربران این اپلیکیشن مورد رضایت بیشتر کامنت گذاران نبوده است.

آنچه تا اینجا به آن پرداخته شد، مختص گوشی های هوشمند بر پایه اندروید بود اما کاربران گوشی های آیفون چگونه می توانند پیت استاپ را دانلود کنند؟

باید بدانید که اپلیکیشن پیت استاپ در هیچ کدام از 3 فروشگاه مطرح نرم افزارهای ios حضور ندارد! البته در فروشگاه سیبچه نرم افزاری با نام پیت استاپ موجود است که فعالیتی متفاوت از نرم افزار مد نظر ما را ارائه می کند!

در بررسی هایی که خبرنگار پرشین خودرو انجام داد و تا لحظه نگارش گزارش، اپلیکیشن پیت استاپ از «اپ استور»، «سیب» و «سیبچه» به عنوان فروشگاه های نرم افزار گوشی های ios قابل دانلود نیست.

یادآور می شود که کاربران گوشی های آیفون و سیستم های ios تنها از طریق وبسایت پیت استاپ می توانند اقدام به نصب این نرم افزار روی گوشی های هوشمند خود کنند.

شما نیز اگر برای دریافت خدمات خودرویی تجربه استفاده از اپلیکیشن پیت استاپ را دارید، می توانید این تجارب را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

کد خبر 118557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha