ارتقاء تجربه مشتری از طریق باشگاه مشتریان ایران زمین

پرشین خودرو: طی سال های قبل سه دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین برگزار شد. در دوره های پیشین اعضای باشگاه با افزایش امتیازهای خود توانستند از جوایز متنوع باشگاه بهره مند شوند. امسال نیز همانند سال های گذشته چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین افتتاح شد.

به گزارش پرشین خودرو، فرید جهانبخش مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین، در خصوص اهمیت باشگاه مشتریان گفت: همانطور که می دانید بانک ایران زمین به عنوان بانک پیشرو در صنعت بانکداری دیجیتال همواره به دنبال بهبود تجربه مشتریان و تامین انتظارات آنان بوده است. این موضوع یکی از مولفه های مهم در جهت شناخت بانک دیجیتال است.


جهانبخش افزود: برای ارتقاء تجربه مشتری و افزایش وفاداری راهکارهای مختلفی وجود دارد. موضوع باشگاه یکی از راهکارهایی است که بانک ایران زمین از سال 95 شروع کرده است.

 

بانک ایران زمین


وی در خصوص تغییرات ایجاد شده در چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین افزود: تفاوت جدی که این دوره با دوره های قبل دارد این است که مشتریان می توانند به طور روزانه به سایت باشگاه بروند و میزان امتیازات خود را ببینند و از خدمات و جوایز روزانه بهره مند شوند.


مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین گفت: مهمترین رویکرد باشگاه مشتریان افزایش ارائه خدمات به مشتریان از طریق موسسات و شرکت های دیگری است، در واقع با تعامل ایجاد شده در چارچوب باشگاه های شرکت ها و بانک های مختلف، ارائه خدمات مان را با ارائه امتیازات، جوایز، هدایا و تخفیف هایی که می تواند برای مشتریان مان جذاب باشد توسعه خواهیم داد. علاوه بر این تا پایان سال دو جشنواره دیگر هم در برنامه کاری باشگاه قرار دارد که در قالب جشنواره ها با خدمات متنوع تری در خدمت مشتریان خواهیم بود.

کد خبر 118576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha