تشکیل کارگروه بررسی درآمد دولت از افزایش قیمت بنزین

پرشین خودرو: سخنگوی قوه قضائیه گفت: کارگروهی در بازرسی کل کشور تشکیل شده و محاسبه شده درآمد روزانه ناشی از افزایش سوخت به چه میزان بوده و راستایی آزمایی گزارشات دولت در رابطه با طرح معیشتی انجام می شود.

غلامحسین اسماعیلی در پانزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در دستور اخیر آیت الله رئیسی در رابطه با طرح اصلاح افزایش قیمت بنزین، در یک بند به وظیفه سازمان بازرسی کل کشور پیرامون نظارت دقیق بر محل هزینه کرد درآمدهای ناشی از افزایش قیمت بنزین و ایفای وظایف دولت در جهت جلوگیری از افزایش قیمت ها و همچنین اجرای کامل تعهدات دولت در برابر مردم از جمله پرداخت به موقع یارانه ها اشاره شده است، یک مرحله از طرح معیشتی اجرا شده است و بسیاری از افراد دریافتی نداشتند، آیا سازمان بازرسی به این موضوعات ورود کرده است؟ گفت: تکلیفی که به بازرسی کل کشور شد این بود که نظارت کند. رقمی که در جلسه سران قوا تصویب شده در آمد افزایش ناشی از سوخت به دهک های نیازمند پرداخت شود.

 

سخنگوی قوه قضائیه


وی افزود: در جهت تحقق این امر کارگروهی در بازرسی کل کشور تشکیل شده و محاسبه شده درآمد روزانه ناشی از افزایش سوخت به چه میزان بوده و گزارش گیری از دولت و راستایی آزمایی گزارشات در رابطه با طرح معیشتی و حمایتی انجام می شود.

سخنگوی دستگاه قضا تصریح کرد: اینکه فردی انتقاد داشته باشد در این چرخه قرار نگرفته است. اقدام ما مربوط به میزان درآمد ناشی از این افزایش است که سازمان بازرسی به آن ورود کرده است.

منبع: مهر

کد خبر 118598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha