اثر بخشی همکاری فدراسیون اتومبیلرانی و بیمه مرکزی در کاهش تلفات جاده ای

پرشین خودرو: رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در پیامی به رئیس کل بیمه مرکزی گفت: بیمه امروزه مهم ترین یار و پشتیبان مردم در روزهای سخت محسوب می شود.

به گزارش پرشین خودرو، محمود صیدانلو در پیام خود که به مناسبت 13 آذرماه روز بیمه منتشر شده، آورده است: صنعت بیمه با عمری کمتر از یک قرن در کشورمان با بیشترین پوشش در زندگی روزمره امروز مردم و بنگاه های اقتصادی توانسته جایگاه مطلوبی را برای خود فراهم کند و امیدواریم در ادامه هم به لطف نیروهای خلاق و بهره مندی از تجارب فراوان سال های اخیر برای کاهش هزینه ‌ها و آلام مردم در مسیر توسعه در همه ابعاد و تکمیل پوشش کل جامعه ایرانی قدم های تندترو مثبت تری بردارد.

رئیس فدراسیون موتورسواری ادامه داده است: بی شک و براستی می توان این گونه بیان کرد که زندگی در جامعه نوین و در محیط بسیار پویای امروزی بدون داشتن پوشش های بیمه ای کافی و مناسب هم چون گام زدن با چشم های بسته در محیطی پرتلاطم و تاریک است.

اهمیت موضوع اجرای طرح آموزشی مهارت رانندگی نیز بی تردید در راستای سیاست های شرکت های بیمه ای و کاهش و تقویت بنیه مالی آنان ارزیابی می شود و ثمره این همکاری مشترک که با برنامه های تدوینی چون ایجاد آکادمی مجازی و تلویزیونی در ساماندهی و نظم ترافیکی و بهبود رانندگی می تواند اثرات چشمگیری از خود در افق اهداف عالیه صنعت بیمه داشته باشد.

 

بیمه



نیک پیداست که کاهش تصادفات جانی و مالی که در حال حاضر شوک های بزرگ و هزینه های کلان به اقتصاد و نیروی انسانی و جامعه تحمیل می کند به تدریج با اجرای طرح ملی افزایش مهارت رانندگی می تواند نقطه عطفی در همکاری مشترک در راستای سال رونق تولید ملی باشد.

در پایان پیام رئیس فدراسیون موتورسواری خطاب به غلامرضا سلیمانی امیری آمده است: یقین داریم که با تلاش، تعهد دلسوزانه و قابلیت‌های گسترده‌ای که در طول این سال‌ها در این سازمان نهادینه‌شده و با استعانت از الطاف الهی، موفقیت‌های روز افزون و ارائه بهترین خدمات استمرار خواهد داشت.

در پایان، این روز ملی را به تمامی زحمت‌کشان عرصه بیمه در بیمه مرکزی و سایر شرکت‌های بیمه کشور تبریک و تهنیت عرض می‌ گوییم.

کد خبر 118618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha