۲۱دوربین پلاک‌خوان استاندارد ناجا را کسب کرد

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهور فاتب گفت: ۲۱ دوربین از مجموع ۳۳ دوربین پلاک خوانی که در اختیار پلیس قرار گرفته بود توانست استانداردهای ناجا را کسب و نتیجه تست صحت سنجی قبول واقع شود.

به گزارش پرشین خودرو، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ عصر امروز در گفت‌وگویی با شبکه خبر اظهار کرد: در حال حاضر ۳۵۰ دوربین پلاک خوان در شهر تهران نصب شده است که دارای کد پلیس هستند و تمامی تخلفات اعم از ورود غیر مجاز به محدوده طرح ترافیک، طرح کاهش آلودگی هوا و معاینه فنی و ... را ثبت می‌نمایند.


وی ضمن تشکر از اقدامات و همکاری های شرکت کنترل ترافیک افزود:از سال گذشته شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران تعداد ۳۳ دوربین در مبادی ورودی و خروجی شهر تهران نصب نمودند و تقاضای تخصیص کد پلیس داشتند.

 

دوربین پلاک خوان


سردار مهماندار ادامه داد: همان طور که می دانید صحت سنجی دوربین ها بایستی استانداردهای ناجا را پاس نمایند که شهروندان به اشتباه جریمه نگردند.

وی ادامه داد: به همین منظور این ۳۳ دوربین مورد تست قرار گرفت و ۲۱ دوربین در ۲۱نقطه توانستند استاندارها را پاس کنند، البته برخی از این دوربین ها با اغماض توانستند مجوز برای فعالیت اخذ و کد پلیس دریافت نمایند.

رئیس پلیس راهور پایتخت بیان کرد: ۱۲ دوربین دیگر از همان مجموع ۳۳ دوربین نتوانستند استانداردهای لازم را کسب کنند و قرار بر این شد تا آیتم های صحت سنجی را بالاتر ببرند و ما مجدد تست کنیم و اگر تاییدیه از ناجا گرفتند آن ۱۲ دوربین دیگر هم مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

کد خبر 118624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha