بازار خودرو وارد روزهای گرم خود می شود؟

پرشین خودرو: در هفته های اخیر خبر افزایش قیمت برخی از خودروها در بازار شنیده شد متعاقب آن قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا با درصدی افزایش قیمت روبرو شد.

به گزارش پرشین خودرو، به نظر می رسد بازار خودرو وارد روزهای نسبتا گرمی در سرمای زمستان خواهد شد و در سه ماه پایان سال تقاضا برای خرید خودرو افزایش یابد و از همین رو آهنگ افزایش قیمت ها با ضرب تند تری شنیده می شود.

بازار خودرو کشور در شرایط فعلی در رکود بی سابقه ای فرو رفته که تا کنون سابقه نداشته است. در این رکود شدید، امید فعالان بازار خودرو به بازار شب عید دوخته شده است.

با وجود رکودی که در بازار وجود دارد اما واکنش بازار به این شرایط جالب است، در جو فعلی اخباری از افزایش چند درصدی قیمت خودرو به گوش می رسد که به احتمال بسیار زیاد رخ خواهد داد تا خریداران در این شرایط به خرید خودرو تشویق شوند.

 

بازار خودرو



از سوی دیگر با افزایش نسبی قیمت خودرو در هفته های اخیر، مشخص شد که امکان کاهش قیمت ها در شرایط فعلی وجود ندارد و چنین انتظاری از سوی خریدارن بیهوده خواهد بود.

از سوی دیگر شایعاتی در بازار به گوش می رسد که خودروسازان در پی افزایش رسمی قیمت خودرو با کسب اجازه از دولت هستند.

در نهایت با توجه به پارامترهای مختلف اقتصادی کشور و واقعیت های موجود در بازار خودرو، امکان کاهش قیمت خودرو در کوتاه مدت وجود ندارد.

کد خبر 118639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha