خودروهای زامیاد صدرنشین انتشار گاز CO2 در سال 97 شد!

پرشین خودرو: خودروهای تولیدی شرکت زامیاد مقام اول انتشار گاز CO2 در سال گذشته را کسب کرد!

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، میانگین وزنی انتشار گاز دی اکسید کربن(CO2) خودروهای تولیدی شرکت زامیاد در مرحله COP(تطابق تولید) سال 1397 به میزان 263.9 گرم بر کیلومتر ثبت شده و متاسفانه این خودروساز داخلی در جایگاه نخست انتشار گاز آلاینده CO2 در بین شرکت های خودروسازی قرار گرفته است.

براساس این گزارش، نتایج آماری آزمون آلایندگی خودروهای شرکت زامیاد در مرحله COP سال 1397 نیز نشان می دهد که فقط 59 درصد تولیدات این شرکت آزمون های آلایندگی را پاس کرده، و 41 درصد نمونه ها در آزمون های آلایندگی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) رَد شده است.

این گزارش می افزاید: کمترین میزان میانگین وزنی انتشار گاز دی اکسید کربن(CO2) متعلق به محصولات تولیدی شرکت سایپا با 156.3 گرم بر کیلومتر در سال گذشته بوده است.

همچنین 94 درصد تولیدات شرکت ایران خودرو مازندران از آزمون های آلایندگی در مرحله COP سال گذشته شرکت ISQI سربلند بیرون آمده، و جایگاه نخست در این بخش را کسب کرده است.

در جداول زیر نتایج آماری آزمون های آلایندگی، و میانگین وزنی انتشار CO2 به تفکیک شرکت های خودروسازی در مرحله COP سال 1397 را با یکدیگر مرور می کنیم:

 

میانگین وزنی انتشار گاز دی اکسید کربن

 

نتایج آزمون آلایندگی خودروسازان

کد خبر 118718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha