استفاده از پهپاد برای حمل کالا در انگلیس ممنوع شد

پرشین خودرو: سازمان هواپیمایی کشوری انگلیس اعلام کرد استفاده از پهپاد برای تحویل بسته در این کشور فعلا ممنوع است و ابتدا باید نرم افزاری برای جلوگیری از برخورد بر روی پهپادها نصب شود.

به گزارش پرشین خودرو، با نزدیک شدن تعطیلات کریسمس انتظار می رود بیش از ۱۰۰ میلیون بسته پستی در هفته های آینده در انگلیس ارسال شوند. پیش بینی می شد بخشی از این فرایند از طریق پهپادها انجام شود، اما سازمان هواپیمایی کشوری انگلیس می گوید تا زمانی که نرم افزاری بر روی همه پهپادها به منظور جلوگیری از برخورد آنها با موانع نصب نشود، این کار ممکن نیست.

سازمان یادشده معتقد است نصب نرم افزار ضدبرخورد برای تسهیل شناسایی پهپادها در زمان پرواز ضروری است و این کار هدایت آنها را برای اپراتورها نیز تسهیل می کند.

 

پهپاد


در حال حاضر پهپادهای در حال پرواز در انگلیس تنها می توانند ۵۰۰ متر از فردی که در حال کنترل آنهاست فاصله بگیرند. البته پهپادهای حاوی کمک های اضطراری که در شرایط خاص فعالیت می کنند از این قانون مستثنی شده اند. پیش از این آمازون در سال ۲۰۱۶ از پهپاد برای تحویل کالا در انگلیس استفاده کرده بود، اما به نظر می رسد فعلا دیگر قادر به چنین کاری نباشد.

منبع: مهر

کد خبر 118742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha