مابه‌التفاوت سهمیه بنزین سرویس مدارس واریز می‌شود

پرشین خودرو: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری سراسر کشور گفت: دولت ماهانه 12 میلیارد و 600 میلیون تومان مابه‌التفاوت سهمیه سوخت فقط به سرویس مدارس پرداخت می کند.

به گزارش پرشین خودرو، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری سراسر کشور، درباره افزایش کرایه سرویس‌های مدارس گفت: بر اساس توافق‌های صورت گرفته نرخ سرویس مدارس افزایش نخواهد یافت.

وی بیان داشت: در این خصوص با وزارت نفت و وزارت کشور توافقی صورت گرفته تا به ناوگان‌های فعال ذیل شهرداری مابه‌التفاوت سهمیه سوخت تا سقف 120 لیتر پرداخت شود.


ضامنی بیان داشت: روز گذشته مرحله اول اطلاعات ما برای سرویس مدارس به وزارت کشور ارسال شد که بعد از بررسی و پالایش برای واریز سهمیه مابه‌التفاوت سوخت در آذر ارسال می‌شود.

 

سرویس مدارس

 


مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری سراسر کشور گفت: مابه‌التفاوت سهمیه سوخت در هر ماه 180 هزار تومان است که در کارت بانکی رانندگان واریز می‌شود و فقط امکان هزینه‌کرد آن در جایگاه‌های سوخت وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اطلاعات 70 هزار دستگاه خودروی سرویس مدارس که تأییدیه شهرداری را گرفته‌اند به وزارت کشور برای تخصیص اعتبار ارسال شده است.

ضامنی خاطرنشان کرد: سرویس‌های مدارس و تاکسی‌ها تا دو ماه آینده بر اساس گزارش پیمایش سهمیه سوخت می‌گیرند و اپلیکیشن پیمایش سرویس مدارس نیز به زودی فعال خواهد شد که بر اساس پیمایش صورت گرفته سوخت مورد نیاز ‌آنها اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری سراسر کشور بیان داشت: بر اساس محاسبه صورت گرفته در هر ماه دولت باید 12 میلیارد و 600 میلیون تومان یارانه سهمیه سوخت به ناوگان سرویس مدارس پرداخت کند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر نوسازی تاکسی‌های شهری کشور نیز گفت: نوسازی تاکسی‌ها به کندی پیش می‌رود و تاکنون 700 خودروی تاکسی تحویل داده شده و به زودی 200 خودروی دیگر نیز تحویل داده خواهد شد.

ضامنی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا پایان سال 5 هزار خودرو از 90 هزار خودروی فرسوده را نوسازی کنیم.

منبع: فارس

کد خبر 118759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha