کد خبر 118763
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
۲۰درصد فروش فولکس‌ برای خودروهای برقی

پرشین خودرو: فولکس‌واگن برآورد و اعلام کرده است که ۲۰ درصد از کل فروش آن تا سال ۲۰۲۵ میلادی به خودروهای الکتریکی تعلق خواهد داشت.

به گزارش پرشین خودرو، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.


افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

 

فولکس واگن


بدین ترتیب شرکت‌های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته‌اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال‌های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

یکی از فعال‌ترین و بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در زمینه توسعه، تولید و عرضه خودروهای الکتریکی، پاک و دوستدار محیط زیست، فولکس واگن است که به تازگی برآورد و اعلام کرده است که تا شش سال آینده (سال ۲۰۲۵ میلادی)، ۲۰ درصد معادل ۳۰ میلیون دستگاه از تولیدات این شرکت را خودروهای برقی تشکیل داده‌اند.

این در حالیست که در سال جاری میلادی سهم فروش خودروهای تمام برقی از کل تولیدات فولکس واگن تنها ۱ درصد بوده و پیش‌بینی می‌شود این رقم تا سال آینده به ۴ درصد برسد که بیشتر مرهون افزایش استقبال در بازارهای اروپا و چین خواهد بود.

بر اساس گزارش وب سایت insideevs، کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو همچنین برآورد کرده‌اند که سهم خودروهای تمام الکتریکی در سال ۲۰۲۲ به ۸ درصد خواهد رسید.

آنها بر این باورند که در میان شرکت‌های خودروسازی بزرگ و معروف جهان، فولکس واگن تاکنون از برنامه‌های بهتر و جدی‌تری برای توسعه خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست سخن گفته و خبر داده است که این امر می‌تواند منجر به افزایش سهم آن در بازارهای جهانی شود.

فولکس واگن

منبع: ایسنا

کد خبر 118763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha