کد خبر 118781
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
48 پروژه عمرانی، ترافیکی در تهران افتتاح شد

پرشین خودرو: 48 پروژه عمرانی، ترافیکی و اجتماعی صبح امروز با حضور شهردار تهران در منطقه 21 پایتخت افتتاح شد.

به گزارش پرشین خودرو، صبح امروز 48 پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی در منطقه 21 تهران با حضور حناچی شهردار پایتخت و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران افتتاح شد.


فاز نخست تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید لشکری ـ‌ بلوار کرمان‌خودرو بزرگ‌ترین پروژه مشارکتی عمرانی ترافیکی در غرب تهران است که امروز به بهره‌برداری رسید فاز دوم اجرایی این روژه فرامنطقه‌ای که تا بزرگراه شهید فهمیده امتداد دارد نیز تا ساعتی دیگر کلنگ‌زنی می‌شود.


مجتمع خدمات خودرویی ورداورد در نقطه تلاقی بزرگراه شهید لشکری و فتح نیز در فضایی به وسعت 3500 متر امروز به بهره‌برداری رسید که این اقدام گامی در جهت ارائه خدمات شهرداری به شهروندان و مسافران است.

 

پروژه عمرانی



پروژه عمرانی ترافیکی زیرگذر بزرگراه صدر ـ سه‌راه شهریار نیز امروز کلنگ‌زنی می‌شود که این پروژه گره ترافیکی در بزرگراه فتح بعد از تقاطع بزرگراه آزادگان به سمت غرب را حل می‌کند و دارای یک مسیر زیرگذر از شرق به جنوب و یک روگذر از جنوب به غرب است.

پروژه‌های مشارکتی مخازن بتنی ذخیره آب و اجرای عملیات لوله‌گذاری جهت آبیاری فضای سبز منطقه نیز از دیگر اقدامات است.

منطقه 21 منطقه همجواری صنعت و سکونت به شمار می‌رود و اصلی‌ترین پهنه صنعتی تهران در این منطقه واقع شده بر همین اساس مسئولیت‌های اجتماعی صنایع نیز از طریق واگذاری عملیات اجرا و نگهداشت زیرسازی و روسازی همچنین جمع‌آوری آب‌های سطحی و تأمین روشنایی معابر محقق شده است.

منبع: فارس

کد خبر 118781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha