تکذیب افزایش کمیسیون بارنامه تانکرهای حمل سوخت

پرشین خودرو: مدیرکل حمل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: کمیسیون بارنامه تانکرهای حمل سوخت هیچ افزایشی نداشته است و انتشار اخباری مبنی بر افزایش 50درصدی این کمیسیون کذب است.

به گزارش پرشین خودرو، غلامحسین دغاغله، اظهار داشت: خبری مبنی بر افزایش کمیسیون بارنامه تانکرهای حمل سوخت منتشر شده بود که سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این موضوع را تکذیب می‌کند.


وی با تأکید براینکه هیچگونه افزایشی در کمیسیون برنامه‌ تانکرهای حمل سوخت اعمال نشده است، گفت: کمیسیون شرکت‌ها عدد مشخصی است و پروسه خاصی دارد و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمینه کمیسیون شرکت‌ها بخشنامه مشخص به استان‌ها ابلاغ کرده است.

 

تانکر حمل سوخت

 

مدیرکل حمل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: پس از طرح خبر اشتباه افزایش 50درصدی کمیسیون بارنامه تانکرها موضوع را به سرعت از6 استان بزرگ نفتی کشور پیگیری کردیم که به ما اعلام شد این خبر صحبت ندارد و ما به عنوان متولی حمل‌ونقل بار جاد‌ه‌ای این افزایش قیمت را تکذیب می‌کنیم.

دغاغله اظهار کرد: روزانه 90 هزار تا 100 هزار برگ بارنامه صادر می‌شود و جابه‌جایی کالاها در جاده‌ها انجام می‌شود.

وی توضیح داد: این رقم در 6 روز هفته همان 90 تا 100 هزار برگه بارنامه است و فقط جمعه‌ها به دلیل تعطیلی 40درصد این رقم بارنامه کاهش می‌یابد.

مدیرکل حمل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأکید کرد: ظرف دیروز و امروز موضوع بارنامه‌ها را بررسی کردیم و شرایط عادی است و حمل‌ونقل کالا طبق روال و برنامه در کشور به صورت منظم در حال انجام است.

منبع: فارس

کد خبر 118785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha