هپکو تا دو هفته آینده تعیین تکلیف شود

پرشین خودرو: معاون اول ریاست جمهوری گفت: سازمان خصوصی‌سازی ظرف دو هفته آینده مسائل شرکت هپکو را با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین تکلیف کنند.

به گزارش پرشین خودرو، اسحاق جهانگیری دیروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای بزرگ تولیدی استان مرکزی از شرکت‌های هپکو، واگن پارس و آذرآب به عنوان سه کارخانه مهم صنعتی کشور یاد کرد و گفت: در دوره ای که به دنبال احداث کارخانه‌های بزرگ در کشور بودیم، این سه واحد تولیدی نقش موثری در صنعتی شدن کشور ایفا کردند.


معاون اول رییس جمهور با تاکید بر این که واگذاری بنگاه‌های تولیدی باید به بخش خصوصی دارای اهلیت که امکان اداره مطلوب واحد تولیدی را دارد، انجام شود از سازمان خصوصی‌سازی خواست ظرف دو هفته مسایل شرکت هپکو را با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین تکلیف کنند.

 

هپکو


وی با تاکید بر اینکه مسائل کارخانه‌ها و مشکلات کارگری واحدهای تولیدی نباید وارد فاز سیاسی شود، تصریح کرد: مسائل کارخانه‌ها باید در سطح دستگاه‌های اجرایی ذیربط و با تدبیر مدیران استان‌ها و ستاد تسهیل و رفع موانع، حل و فصل شود چرا که اگر این مسائل سیاسی شود، مشکلات پیچیده‌تر خواهد شد.

جهانگیری با اشاره به برخی مسائل و مشکلات پیش‌روی این سه کارخانه، بر ضرورت حل مسائل آنها در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد و از وزارت صنعت، معدن و تجارت خواست برای شناسایی موانع و رفع مشکلات این سه واحد تولیدی تلاش کند.

این گزارش‌ می‌افزاید: همچنین در این جلسه وزرای راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار استان مرکزی، رییس سازمان بورس، مدیرعامل شرکت راه آهن و مدیران عامل بانک های ملی و کشاورزی حضور داشتند و گزارشی از مشکلات و مسائل پیش روی واحدهای تولیدی هپکو، واگن پارس و آذرآب ارائه شد و مدیران عامل این کارخانه‌ها به ارائه توضیحاتی در خصوص مسائل و دغدغه‌های خود و نیز ظرفیت فعال تولید و میزان اشتغال، این کارخانه‌ها پرداختند.

کد خبر 118791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha